امروز: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ماهم یه شام یا ناهار بدیم مثل بقیه شایدسمتی هم نصیب ما شد

سیاسی تاریخ انتشار: 23/05/20 بدون نظر   84 بازدید

اندازه فونت    
ماهم یه شام یا ناهار بدیم مثل بقیه شایدسمتی هم نصیب ما شد

ماهم یه شام یا ناهار بدیم مثل بقیه شایدسمتی هم نصیب ما شد

واکنش شهروندان شوشتر به نشست های انتخاباتی سهراب گیلانی

وقتی میزبان نشست برای گرفتن امتیاز سهراب گیلانی را موفق ترین نماینده مردم در ۴۰ سال گذشته قلمداد می کند!

این روز ها شهروندان زیادی با ما تماس می گیرند و می گویند: بنظر شما ماهم اگر شام یا ناهاری به سیاسیون بدهیم آیا سمتی نصیب مون خواهد شد یاخیر ؟ وقتی بیشتر بحث رو باز کردند متوجه می شویم این تیکه پروندن شهروندان به نشست های انتخاباتی نماینده مردم شوشتر و گتوند ربط دارد و باید بررسی شود آیا بین گرفتن سمت و شام و ناهار در نشست های انتخاباتی رابطه معناداری وجود دارد یاخیر ؟ آیا برای اثبات این قضیه باید از رگرسیون و یا آلفای کرونباخ استفاده نماییم تا به معنادار بودن این رابطه پی ببریم یاخیر؟!

هر چه باشد روزانه در شوشتروگتوند و بانزدیک شدن به انتخابات مجلس دوازدهم حرف و حدیث های فراوانی پیرامون نماینده مردم شوشتر و گتوند در فضای حقیقی و شبکه های اجتماعی مطرح می شود و بجای پاسخگو بودن به شهروندان و رسانه ها فعلا سهراب گیلانی و تیم وی روزه سکوت گرفتند و در واقع پلن به پلن در حال برنامه ریزی برای رفتن به بهارستان بسر می برند و سکوت آنها واقعا معنا دار است !

القصه برخی از شهروندان در این زمینه می گویند: برخی شام و ناهار هایی که برای نماینده شوشتروگتوند وجلسات و نشست هایی که برای تمجید از وی ترتیب داده می شود بیشتر برای گرفتن امتیاز ویا گرفتن پست و سمت های مدیریتی در شوشتر و در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم صورت می پذیرد

وگرنه دلیلی نداردفردی باصرف هزینه مالی هنگفت و دراوج مشکلات اقتصادی مردم ضمن دعوت از نماینده و عده ای از اعوان و انصار وی و خوش خدمتی به جناب نماینده بدنبال نفع عمومی و خدمت به همشهریان خود قدم بردارد!

البته در روزهای گذشته برخی از کابران شبکه های اجتماعی نیز با مطرح کردن و حتی فرستادن تصاویری از کارت هدیه های ۲ میلیون ریالی در فضای مجازی از دادن کارت هدیه پس از صرف شام از سوی دفتر نماینده پرده برداشتند!

کلا سوال اینجاست؟ آیا سرپرست دفتر هیأت نظارت بر انتخابات مجلس این موضوعات را رصد می کند ؟یاخیر؟ و در صورت رصد این مسأله آیا این موارد را در کارنامه نماینده وقت ثبت و ضبط می کند یاخیر؟

به هر صورت این روزهادر شوشتروگتوند مد شده است که هرلیدرانتخاباتی بخواهد خودش و یا نزدیکانش سمتی بگیرند و یا صاحب امتیاز ویژه ای شود ترتیب یک شام و ناهاری می دهد و ضمن تمجید از نماینده مردم وی را موفق ترین نماینده ۴۰ سال گذشته شوشتروگتوند قلمداد می کند و به بقیه منتقدان در نشست حمله می کندتا دل نماینده مردم را بدست آورد و اینگونه است که شهروندان با کنایه می گویند:ماهم یه شام و ناهاری بدیم شاید سمتی هم نصیب ما شد در این آشفته بازار مکاره سیاست در شوشتر وگتوند!/بامدادخوزیان

تاریخ انتشار :جمعه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲

برچسب ها:

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 21
  • 316,438
  • 1,257
  • ۴ فروردین ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه