امروز: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تصویری که در شبکه های اجتماعی به شدت خبرساز شد

سیاسی تاریخ انتشار: 23/05/26 بدون نظر   568 بازدید

اندازه فونت    
تصویری که در شبکه های اجتماعی به شدت خبرساز شد

تصویری که در شبکه های اجتماعی به شدت خبرساز شد

آیا فرماندار آینده شهرستان شوشتر از طیف موسوم به وابسته است؟

در روز پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ و همزمان با برگزاری مراسم یادواره شهید مدافع حرم حاج هادی کجباف در شهرستان شوشتر تصویری توسط کاربران شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخید که در آن تصویر سردار احمد خادم سیدالشهدا و دانایی فر در کنار سردار گیلانی نماینده مردم شوشتر و گتوند و حسینی محراب استاندار خوزستان قرار گرفته بودند

 منتشر شدن این تصویر در فضای مجازی به شدت خبرساز شده و با واکنش منفی برخی از کاربران شبکه های اجتماعی روبرو شده است

بدون شک و در شرایط کنونی اگر به شهروندان و فعالین سیاسی و اجتماعی پیشنهاد می کردند که با نماینده وقت عکسی به یادگار بگیرند عده کثیری از شهروندان بدلیل کاهش شدید محبوبیت گیلانی در جامعه امروز شوشتر و گتوند حاضر به گرفتن عکس با وی نمی شدند زیرا در شرایط کنونی و در ماه‌های منتهی به انتخابات مجلس دوازدهم جایگاه وی در جامعه امروز کاملا متزلزل شده است!

براین اساس بنظر می رسد طیف وابسته در انتخابات مجلس دوازدهم بایک نامزد هدف بنام سهراب گیلانی وارد انتخابات مجلس دوازدهم خواهد شد شاید افرادیکه در کنار وی در روز پنجشنبه عکسی به یادگار گرفته اند نامزد مورد نظرشان سهراب گیلانی باشد

البته از سوی دیگر این روزها چون هنوز تکلیف فرماندارجدیدشهرستان شوشتر مشخص نشده است، با حضور استاندار خوزستان در این جمع این سوالات در این نوشتار مطرح می شود؟

  آیا در این دیدار تکلیف صندلی لرزان فرمانداری شوشتر نیز مشخص شده است یاخیر ؟

 آیا این فرماندار از طیف وابسته بوده و گزینه مورد نظر سهراب گیلانی نماینده کنونی شوشتروگتوند است؟یاخیر؟

 آیا کجبافی معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری شوشتر که در تصویر کنار استاندار قرار گرفته است به عنوان فرماندار منصوب خواهد شد؟ یا گزینه دیگری فرماندار شوشتر می شود؟

باتوجه به بررسی های میدانی بعمل آمده در سطح دوشهرستان شوشتروگتوند باید گفت : سهراب گیلانی نماینده کنونی مردم شوشتروگتوند به پایان خط نزدیک شده است. مگر اینکه معجزه ای شود که وی برای سومین بار به بهارستان راه یابد.

 هرچند مسوولان در دو شهرستان شوشتروگتوند باوی همسو بوده اما به فرموده امام راحل( میزان رای ملت است) و وی در نزد شهروندان بویژه جامعه اکثریت بدلیل عملکرد تبعیض آمیز و دیدگاه سنتی و قبیله محور و قلع وقمع نخبگان جامعه اکثریت ریزش شدیدی داشته است.

انتظار می رود مسوولان برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه شوشتروگتوند ضمن عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب شرایطی را فراهم آوردند تا شهروندان بتوانند در یک انتخابات رقابتی و سالم با مشارکت بالا حاضر شده و به نظام و انقلاب رای دهند/ بامدادخوزیان

تاریخ انتشار خبر: جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ ساعت: ۱۳:۴۷ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 68
  • 320,428
  • 1,274
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه