امروز: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

بیانیه ای که رنگ و بوی خداحافظی می دهد

سیاسی تاریخ انتشار: 23/06/12 بدون نظر   236 بازدید

اندازه فونت    
بیانیه ای که رنگ و بوی خداحافظی می دهد

بیانیه ای که رنگ و بوی خداحافظی می دهد

آیا بیانیه روابط عمومی دفتر نماینده مردم شوشتر وگتوند در مجلس نشان از عدم کاندیداتوری سهراب گیلانی در مجلس دوازدهم می دهد؟

 در روز یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ از سوی روابط عمومی دفتر نماینده شوشتر و گتوند در مجلس بیانیه ای صادر شده بود و این شبهه را در بین شهروندان بوجود آورده است که شاید سهراب گیلانی برای انتخابات مجلس دوازدهم نامزد نشود!

در بیانیه روابط عمومی دفتر نماینده مردم شوشتر و گتوند آمده بود:

“با تواضع و احترام به مردم شریف شوشتر و گتوند اعلام میداریم براساس نمایشگر صحن علنی مجلس که امروز یکشنبه ۲۱ / خرداد/ ۱۴۰۲ را مشاهده میکنیم یکسال از خدمت برادر سهراب گیلانی در مجلس شورای اسلامی باقیمانده است که به مدد حــضرت زهرا (س) با جدیت همانند سال اول شروع بکار مجلس به وظیفه عمل خواهد شد بنابراین سـهـراب گـیلانی خدمتگزار مردم شوشتر وگتوند در مجلس و حامیان ورابطین‌وی در حوزه انتخابیه و دفاتر او در شوشتر و گتوند و تهران با همت مضاعف تا آخرین روز خدمت پیگیر امور مردمی‌ و پروژه‌ها هستند/ و انتخابات آینده لحظه ای مانع خدمت بمردم نخواهد بود”

سهراب گیلانی در سال جدید بدلیل انتقادات شدید مردم از وضع موجود مدتی است بصورت حضوری در بین مردم آفتابی نشده است اما اینکه وی می گوید در خدمت و یا خدمتگزار مردم خواهد بود واقعا جای سوال دارد؟ حتی عملکرد وی در ۸ سال گذشته عملکرد قابل قبولی نبوده و با انتقادات شدید شهروندان روبرو شده است و هیچ پروژه بزرگ و قابل ذکری در کارنامه وی ثبت نیز نشده است!

شاید فشار افکار عمومی بویژه در ماه‌های منتهی به انتخابات باعث صادر شدن این بیانیه شده باشد و آنها برای کم کردن هجمه انتقادات نسبت به نماینده مردم وادار به صدور این بیانیه شده باشند

یاشاید سهراب گیلانی با این بیانیه می خواهد غیر مسقیم به شهروندان بگوید نسبت به انتقادات آنها و نارضایتی مردم از عملکرد وی بی تفاوت است / بامدادخوزیان

تاریخ انتشار دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت: ۱۴:۳۶ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 891
  • 319,277
  • 1,271
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه