امروز: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون سیاسی استاندار خوزستان: فضای استان از اکنون انتخاباتی شود

سیاسی تاریخ انتشار: 23/07/05 بدون نظر   412 بازدید

اندازه فونت    
معاون سیاسی استاندار خوزستان: فضای استان از اکنون انتخاباتی شود

معاون سیاسی استاندار خوزستان: فضای استان از اکنون انتخاباتی شود

به دنبال حضور تمام فعالان سیاسی هستیم

عبدالله افرازه شهاوند در خصوص فضاسازی برای افزایش مشارکت در انتخابات مجلس اظهار کرد: انتخابات داری چهار رکن اصلی است که عبارت از مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت است.مهم‌ترین دغدغه در خصوص انتخابات پیش‌‌رو، مساله مشارکت است. در هر سطحی، هر قشر و هر جایگاهی باید تلاش شود مشارکت حداکثری شکل گیرد.

وی افزود:در خصوص مشارکت حداکثری، هم مدیران مسئولیت دارند و هم نخبگان مسئولیت دارند، در واقع اقشار مختلف از جمله روحانیت دانشگاهیان، معلمان و گروه های سیاسی و مردم نهاد در این زمینه مسئولیت دارند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با تاکید بر نقش مدیران و مسئولان در افزایش مشارکت در انتخابات گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در این فرصت چند ماهه باقی مانده به انتخابات،قطعا باید خدمات ارائه شده را بیشتر و تشدید کنند. به ویژه در حوزه‌هایی که با مدیریت در سطح استانی و شهرستانی مشکلات و مسایل قابل حل است.

شهاوند تصریح کرد: همچنین در حوزه خدمات شهری و خدمات عمومی که مردم مشکلات بسیاری در آن دارند و بخش قابل توجهی از نارضایتی مردم در این حوزه‌ها است، باید خدمات‌رسانی بیشتر و بهتر شود.

وی ادامه داد: باید خدمات را مضاعف کنند و هم خدمات انجام شده را به اطلاع مردم برسانند، زیرا در این هجمه بسیار سنگین رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی، هم مشکلات چندین برابر و به صورت کاذب نمایش داده می‌شود و هم خدمات انجام شده، دیده نمی‌شود و مغفول می‌ماند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان عنوان کرد: نخگبان و حلقه‌های میانی وظیفه روشنگری دارند، به شکلی که مشکلات و آسیب‌ها را به طور واقعی بیان کنند و به روشنگری به جامعه و نیز مسئولان کمک کنند.

شهاوند با اشاره به برگزاری جلسات ستاد انتخابات استان گفت: به فرمانداران رسما اعلام کرده‌ایم که فضای استان از هم‌اکنون انتخاباتی شود، باید فضا انتخاباتی شود.طراحی دشمن بر این است که فضا خاموش و ساکت باشد تا مشارکت خوبی صورت نگیرد.

وی تصریح کرد: ما به دنبال فضای پر شور انتخاباتی هستیم، به دنبال حضور تمام فعالان سیاسی مجوزدار و تمام افرادی که در چارچوب قانون فعالیت می‌کنند، هستیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: تمام مسئولان تلاش کنند که فضایی شکل بگیرد که در آن هم سلامت و هم رقابت و البته مشارکت وجود داشته باشد و انتخابات امن همراه با امنیت مردم‌پایه برگزار شود.

منبع : جماران

تاریخ انتشار خبر: چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت: ۲۰:۲۳ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 185
  • 318,571
  • 1,271
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه