امروز: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر:دستگاه‌های نظارتی، برداشت‌های حساب شهرداری اهواز را بررسی کنند

اجتماعی تاریخ انتشار: 23/07/22 بدون نظر   269 بازدید

اندازه فونت    
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر:دستگاه‌های نظارتی، برداشت‌های حساب شهرداری اهواز را بررسی کنند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اهواز خواستار بررسی برداشت‌ها از حساب شهرداری، از سوی دستگاه‌های نظارتی شد.

علی‌مدد هاشم‌پوراظهار کرد: کلانشهر اهواز نسبت به دیگر کلانشهرها دچار عقب‌افتادگی است و پیشرفتی نکرده است و مردم از این وضعیت ناراضی هستند. عوامل مختلفی در این مساله دخیل هستند که یکی از موضوعات مهم در این خصوص انباشت بدهی‌های شهرداری است و این مساله در حال تبدیل شدن به معضل بزرگی است.

وی افزود: از پنجم فروردین‌ماه امسال تا ۱۵ تیرماه، ۱۸۵ میلیارد تومان بابت بدهی‌های سنواتی شهرداری، اجراییه دادگاه صادر شده است یعنی در ۱۰۰ روز گذشته، میانگین روزانه اجراییه دادگاه یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان بوده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اهواز گفت: درآمد هشت منطقه شهرداری اهواز در ۱۰۰ روز گذشته، ۱۸۰ میلیارد تومان بوده است بنابراین اجراییه‌های صادر شده ۵ میلیارد تومان بالاتر از درآمدهای این مناطق است.

وی افزود: بحث در خصوص پرونده‌های ملکی است و دستگاه‌های نظارتی باید به این موضوع ورود کنند. مستنداتی وجود دارد که شبکه فساد اداری مالی در برخی ادارات وجود دارد.

هاشم‌پور ادامه داد: این حجم از محکومیت مربوط به این دوره نیست و شاید در دو سه سال گذشته این محکومیت انجام شده و اکنون برداشت انجام شده است.

وی عنوان کرد: کسانی که این برداشت‌ها را از حساب شهرداری داشته‌اند، افراد دانه درشت هستند و افراد عادی نیستند. دستگاه‌های نظارتی باید به این پرونده‌ها ورود کنند زیرا این حق مردم است. در حال حاضر همه بهای خدمات و عوارضی که مردم پرداخت کرده‌اند، به جای بدهی‌های سنوات گذشته رفته و این مساله مشکوک است و باید دستگاه‌های نظارتی این موضوع را شفاف بررسی و به مردم گزارش کنند./ ایسنا

تاریخ انتشار خبر: شنبه ۳۱تیر ۱۴۰۲ ساعت: ۱۱:۰۷ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 81
  • 317,570
  • 1,265
  • ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه