امروز: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پلیس در خط مقدم مبارزه با اشرار، اراذل اوباش هستند

انتظامی تاریخ انتشار: 23/07/26 بدون نظر   398 بازدید

اندازه فونت    
پلیس در خط مقدم مبارزه با اشرار، اراذل اوباش هستند

نماینده ولی فقیه در استان گفت: مجموعه انتظامی در خط مقدم مبارزه با اشرار، اراذل اوباش و کسانی که به انقلاب و مردم می‌خواهند آسیب برسانند، هستند.

حجت الاسلام والمسلمین”سید عبدالنبی موسوی‌فرد”در مراسم تشییع شهیدان علی غلامی و سلمان غریبی اظهار داشت: ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و شهادت ۲ گل پرپر شده عزیز و نور چشممان را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی و به نیروی عظیم و ایثارگر انتظامی استان خوزستان و کشور تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم.

وی افزود: بیش از هزار سال از حادثه عاشورا می‌گذرد و با همه مشکلات اقتصادی کشور تمامی شهر و روستاها عزاداری سید و سالار شهیدان پرشورتر از سال‌ گذشته انجام می دهند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان بیاناتی در راز ماندگاری حادثه عاشورا بیان کرد و گفت: دلیل اینکه امام حسین در شب عاشورا به یارانش گفت بروید، در واقع خواست غربال کند که ناخالصی‌ها بروند و خالص‌ها بمانند زیرا این حادثه‌ بسترساز حکومت جهانی امام عصر است و باید همه آن‌هایی که در کنار سیدالشهدا می‌ماندند باید مطهر و پاک باشد.

وی ادامه داد: امام حسین (ع) در عصر عاشورا فرمود: که بیایید (هل من ناصرا ینصرنی) به جهت اینکه در سپاه کفر حتی یک مطهر باقی نماند مثل حر و حدود ۱۰ نفر دیگر افراد مطهر و پاکی بودند که به کاروان سیدالشهدا پیوستند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه شهیدان در این مسیر با تاسی به سیدالشهدا خود را پاک و مطهر کردند، بیان داشت: اتفاقی این ۲ بزرگوار شهید نشدند ، شهدا کسانی نیستند که به این سادگی در این مسیر قرار گرفته باشند وقتی به خانواده‌های آنها مراجعه می‌کنید می‌بینید که گل سرسبد یک خانواده و طایفه هستند.

وی بیان داشت: تمام جوانانی که در ۸ سال دفاع مقدس، دفاع از حرم و نظم و امنیت ایران اسلامی به درجه شهادت نائل شدند کسانی هستند که خودشان را مهیا کردند و تسلیم فرمان خداوند متعال شدند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان داشت: امروز مجموعه انتظامی در خط مقدم مبارزه با اشرار، اراذل اوباش و کسانی که به انقلاب و مردم می‌خواهند آسیب برسانند، هستند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح ما جان می‌دهند تا مردم در آرامش و آسایش باشند، گفت: نیروی انتظامی و قوای مسلح ما در خط مقدم سینه خود را در مقابل آماج حملات دشمن سپر می‌کنند تا مردم در آرامش باشند.

تاریخ انتشار خبر چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ساعت: ۱۴:۲۳ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 47
  • 317,754
  • 1,267
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه