امروز: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

حکایت ساختمان گاما اسکن دانشکده علوم پزشکی شوشتر و سورپرایز سهراب گیلانی

دسته‌بندی نشده تاریخ انتشار: 23/08/14 بدون نظر   312 بازدید

اندازه فونت    
حکایت ساختمان گاما اسکن دانشکده علوم پزشکی شوشتر و سورپرایز سهراب گیلانی

خبرها از دانشکده علوم پزشکی شوشتر حاکی از آنست که علیرغم ساخت ساختمان گامااسکن با صرف هزینه های سنگین، همچنان خبری از تهیه و راه اندازی دستگاه گامااسکن (اسکن هسنه ای) نبوده و علیرغم مراجعه تعداد زیاد روزانه بیماران نیازمند به این نوع خدمات،شهروندان مجبورند به شهرستان های همجوارنظیر: دزفول و اهواز مراجعه کنند.

و از ساختمان موجود استفاده های دیگری می شود وگفته می شود این ساختمان به اتاق کار مترون بیمارستان خاتم الانبیا (ص) تبدیل شده است ! وبا توجه به بررسی وضعیت موجود بنا نیست که در آینده نزدیک نیز گامااسکن راه اندازی شود.

از سوی دیگر همین بحث در مورد آنژیوگرافی نیز شنیده می شود و تاکنون مدیران دانشکده علوم پزشکی شوشتردر این زمینه توضیح قانع کننده ای برای شهروندان ارائه نداده اند

حتی شنیده ها حاکی از آنست که واحد تصویربرداری بیمارستان خاتم الانبیا شامل رادیولوژی، سی تی اسکن، ام آر آی و سونوگرافی به صورت برون‌سپاری در اختیار فردی قرار گرفته و این در حالی است که نیروهای فنی و متخصص این واحد همچنان با حقوق دولتی مشغول به کار هستند.! و ظاهرا پیمانکار مربوطه که یک پزشک متخصص رادیولوژی است تنها چند نفر به عنوان منشی استخدام کرده است.! مشخص نیست نحوه تنظیم این قرارداد چگونه بوده؟! و اصولا وقتی قرار باشد که مکان و دستگاه ها و نیروها همگی از دانشکده باشند دیگر برون‌سپاری چه معنایی دارد؟ و اصولا این قرارداد چند درصد به نفع دانشکده علوم پزشکی شوشتر بوده است؟

حال با توجه به شعارهای پرطمطراق سهراب گیلانی در ابتدای دوره اول نمایندگی مبنی بر رساندن حوزه سلامت شوشتر و گتوند به سطح به اصطلاح تراز ملی! باید دید با این حجم تخلفات صورت گرفته و استخدام های فله ای ! و مسائل بی شمار دیگر که باعث نارضایتی شدید شهروندان از وضعیت موجود شده است کی و چه زمانی جشن بزرگ دسترسی به تراز ملی به گفته سهراب گیلانی گرفته خواهدشد و آیا اصولا چنین چیزی برای مردم دردمند و رنجور شوشتر و گتوند که برای ساده ترین کار درمانی عازم اهواز و دزفول و حتی مسجدسلیمان هستند؛ پذیرفتنی است.؟!

احتمالا سهراب گیلانی بنا دارد تا در آخر دوره دوم با راه اندازی گامااسکن یا آنژیوگرافی به اصطلاح مردم را سورپرایز کند که باید به وی اعلام نمود این اقدام بسیار دیر بوده و عملا به دلیل اهمیت فوق العاده جان و سلامت مردم، هر گونه تاخیر در راه اندازی و ارائه خدمات درمانی به هر قصدی برای مردم خوشایند نبوده و قطعا برداشت های دیگری از آن خواهدشد که به نفع نماینده نخواهد بود/ بامدادخوزیان

تاریخ انتشار دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت: ۹:۳۰ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 0
  • 317,707
  • 1,267
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه