امروز: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام حسین پنبه دانه پور خطاب به بخشدار سابق میان آب شوشتر/نگران ناملایمتی و بداخلاقی برخی انسانهای مغرور و خودشیفته مباش /قطعانفرتی که در دل مردم کاشته اند ، برداشت می نمایند

دسته‌بندی نشده تاریخ انتشار: 23/09/13 بدون نظر   345 بازدید

اندازه فونت    
پیام حسین پنبه دانه پور خطاب به بخشدار سابق میان آب شوشتر/نگران ناملایمتی و بداخلاقی برخی انسانهای مغرور و خودشیفته مباش /قطعانفرتی که در دل مردم کاشته اند ، برداشت می نمایند

حسین پنبه دانه پور فرماندار سابق شوشتر طی پیامی نسبت به تغییر بخشدار میان آب شوشتر واکنش نشان داد

در این پیام آمده است :

بسمه تعالی

خدا قوت و عزت

جناب آقای مهندس محمد فتحی نژاد ؛ضمن سلام و خسته نباشید ،صمیمانه از تمام زحمات و تلاشهای بی دریغ جنابعالی که خود شاهد بودم ، و تحمل و تقبل خانواده محترم شما ابراز تشکر و قدردانی مینمایم .

در زمانی که در صف ستاد فرمانداری خادم مردم بودید و همچنین در زمان تصدی بخشداری مردم خوب و مومن میان آب شوشتر ، شهادت میدهم که لحظه ای از تلاش و کوشش دریغ ننمودید و ضمن همکاری با مجموعه مدیریت شهرستان ، در این بخش پر برکت اقدامات بسیار خوب عمرانی و آبادانی صورت گرفت و در زمینه امورات فرهنگی و مراسمات ملی ، مذهبی و خصوصا آغاز طرح عدم تیراندازی در مراسمات مردمی در شهرستان که ایده شخص جنابعالی و همکاری خوب مردم شریف بخش میان آب بود ، از عملکرد نیک شما و کارنامه خوب و توشه آخرت شما هست و خواهد بود .

آقای فتحی نژاد ، همسفر پیاده روی اربعین کربلا ؛اخلاق خوب و پسندیده شما حتما در خاطر مردم عزیز این بخش خواهد ماند و قطعا مردم قدردان زحمات شما خواهند بود .

و اما توصیه برادرانه این حقیر ؛

نگران ناملایمتی و بداخلاقی برخی انسانهای مغرور و خودشیفته مباش که دنیا مزرعه عمل است و قطعا تکبر و نفرتی که در دل مردم کاشته اند ، برداشت می نمایند . به خدا بسپار که بهتر از هر کسی می داند و می تواند .

به قول استادم ، با خدا معامله کردی و زین پس هم با او ( هو ) معامله کن . ان شاءالله در پرتو خداوند متعال و سایه حضرت ولیعصر عج ، خود و خانواده ات سلامت و خوشبخت باشید .

پنبه دانه پور

فرماندار اسبق وخادم مردم شریف شهرستان شوشتر

تاریخ انتشار خبر چهارشنبه ۲۲شهریور ۱۴۰۲ساعت: ۲۱:۲۶دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 42
  • 321,293
  • 1,276
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه