امروز: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیا دومعاون سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر دوباره در این دانشگاه سمت خواهندگرفت؟

اجتماعی تاریخ انتشار: 23/10/10 بدون نظر   302 بازدید

اندازه فونت    
آیا دومعاون سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر دوباره در این دانشگاه سمت خواهندگرفت؟

بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد در این زمینه چه می گوید؟

شنیده ها از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر حاکی از آنست که قرار است در این دانشگاه دو تن از معاونین سابق ( آموزشی ، دانشجویی و فرهنگی)این واحد دانشگاهی که با حکم سازمان مرکزی کنار گذاشته شده بودند، دوباره به عنوان رییس و معاون دو دانشکده این واحد دانشگاهی سمت بگیرند !

این اتفاقات در حالی در حال رخ دادن است که دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر با عدم توازن دانشجو ، استاد و کارمند روبرو بوده و دانشگاهی فوق زیان ده محسوب می شود

 وحتی گفته می شود که سازمان مرکزی دانشگاه آزاد نامه ای مبنی بر چابک سازی چارت سازمانی به این واحد دانشگاهی ارسال نموده که البته تاکنون این موضوع توسط رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر اجرایی نشده است

همچنین شنیده ها حاکی از آنست که به علت ناتوانی مالی واحد حقوق یک ماه کارکنان واساتید دانشگاه آزاد شوشتر در حال حاضر در ۴ الی ۵ قسط واریز می شود!

بااین تفاسیر سوالاتی که در این نوشتار مطرح می شود اینست :آیا به رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر اختیاراتی فرا سازمانی تفویض شده است که وی قصد دارد به معاونین سابق دانشگاه آزادسمت درون سازمانی بدهد؟

یا سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه ی خروج از پست سازمانی معاونین سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر را ملغی اعلام کرده است؟

یا بدلیل نزدیکی به انتخابات مجلس دوازدهم این تغییرات قرار است بانظر نماینده مردم شوشتر وگتوند در دانشگاه آزاد شوشتر اعمال شود؟

در هرصورت باید به انتظار نشست و دید در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم معاونین سابق دانشگاه آزادشوشتر دوباره بر صندلی مدیریت درون سازمانی این دانشگاه تکیه خواهند زد و بخشنامه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد دور زده خواهدشد یاخیر؟/ بامدادخوزیان

تاريخ انتشارخبر: سه شنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۲ ساعت:۱۷:۱۳ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 459
  • 318,845
  • 1,271
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه