امروز: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

باید از مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان پرسیده شود؟ آیا شهرداری‌ های استان خوزستان به مانند شوشتر در اکثراوقات سال با سرپرستی اداره می شوند؟

مدیریت شهری تاریخ انتشار: 23/10/25 بدون نظر   439 بازدید

اندازه فونت    
باید از مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان پرسیده شود؟ آیا شهرداری‌ های استان خوزستان به مانند شوشتر در اکثراوقات سال با سرپرستی اداره می شوند؟

وآیادر همه شهرهای استان خوزستان سرپرست شهرداری ها در عزل و نصب های درون سازمانی مثل شوشتر دخیل هستند؟

بیش از دوسال است که شورای طیف وابسته با مدیریت متزلزل خود شهرداری شوشتر را با سرپرستی اداره می کند و هر شهرداری که توسط استانداری منصوب می شود نیز پس از چندماه اعطای سمت شهرداری شوشتر را به لقایش می بخشد

آش آنقدر در شهرداری شوشتر شور شده است که حتی سرپرستانی نظیر:منجزی و اسفندیاری در زمان مدیریت خود بر شهرداری در عزل و نصب‌ها دخالت می کنند و جالب تر اینکه در زمان منجزی فردی سرپرست اداره سیما ،منظر و فضای سبز شهری درشهرداری شوشتر می شود که به اتهام اختلاس و قطع درختان چند روزی بازداشت می شود و سپس باقید وثیقه آزاد می شود

اما به جای وی طبق شنیده ها در حال حاضر یک کارگر سرپرست اداره سیما ،منظر وفضای سبز شهری شهرداری شوشتر می شود!

وحتی براساس شنیده ها گفته می شود که پیمانکار شهرداری هم که به اتهام اختلاس بازداشت شده بود به مدت چند ماه فاقد قرارداد با شهرداری شوشتر بوده است !(تخلف در تخلف).

از این مسأیل که بگذریم سرپرست فعلی شهرداری شوشتر که به عنوان شهردار منتخب شورای ششم کهن شهر شوشتر به استانداری معرفی شده بود بدلیل نداشتن مدیریت میانی با عدم احراز صلاحیت روبرو می شود اما شورای شهر شوشتر که در صحن علنی باهم شوخی نیز می کنند شوخی شوخی دوباره بر شهردار بودن اسفندیاری پافشاری می کنند!

اسفندیاری نیز شوخی شوخی برای ملک منجزی حکم سرپرستی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی شهرداری شوشتر را می زند و در یک اقدام نادر و کم سابقه در شهرداری شوشتر یک سرپرست در شهرداری شوشتر برای سرپرست دیگری حکم انتصاب می زند و از بخشنامه های سازمان دهیاری های و شهرداری های کل کشور تخطی می کند!

اما در این بین استانداری خوزستان و نهادهای نظارتی در آن فعلا در مقابل اینهمه تخلف سکوت اختیار کرده اند حتی گفته می شود دوتن از مدیران معزول در شهرداری شوشتر و در دوران سرپرستی منجزی در شهرداری شوشتر به سازمان دهیاری ها و شهرداری های کل کشور شکایت می کنند و سازمان مربوطه طی نامه ای به امورشهری استانداری خوزستان اینگونه عزل و نصب ها را غیرقانونی قلمداد می کند و از استانداری خوزستان می خواهد که جلوی عزل و نصب های غیرقانونی گرفته شود اما این مسأله توسط مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان مسکوت باقی می ماند

با این تفاسیر باید از مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان پرسیده شود؟ آیا همه شهرداری های استان خوزستان به مانندشهرداری شوشتر در اکثر اوقات سال با سرپرستی اداره می شوند ؟

آیا سرپرستان شهرداری های همه شهرهای استان خوزستان در عزل و نصب‌های درون چارت سازمانی دخیل هستند؟

واز بخشنامه های سازمان دهیاری ها و شهرداری های کل کشور تخطی می کنند؟

دلیل سکوت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در قبال تخطی سرپرستان شهرداری شوشتر از بخشنامه های سازمان دهیاری ها و شهرداری های کشور چیست ؟بامدادخوزیان

تاریخ انتشار خبر چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت: ۱۵:۳۱ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 48
  • 317,755
  • 1,267
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه