امروز: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

بذل و بخشش مدیریت شرکت امام خمینی (ره) تحت عنوان مساعدت های اجتماعی؟!

کشت وصنعت تاریخ انتشار: 23/11/12 بدون نظر   133 بازدید

اندازه فونت    
بذل و بخشش مدیریت شرکت امام خمینی (ره) تحت عنوان مساعدت های اجتماعی؟!

پس از انتخابات مجلس یازدهم مدیریت شرکت امام خمینی( ره ) بصورت یکدست و خالص سازی شده در اختیار طیف وابسته قرار گرفت شرکتی که با استخدام های بحث برانگیز و فله ای نزد شهروندان شوشتر نارضایتی زیادی ایجاد کرد

در این شرکت از استخدام های فله ای به انتصابات فامیلی و خانوادگی نیز رسیدیم و انتصابات فامیلی نیز در درون شرکت امام خمینی (ره )حرف و حدیث های زیادی تاکنون بوجود آورده است !بطوریکه این شرکت در اصطلاح به حیات خلوت برخی سیاسیون از جمله نماینده فعلی مردم شوشتر وگتوند تبدیل شده است !

علاوه بر این مسایل شنیده ها حاکی از آنست که در روزها و ماه‌های گذشته از جمله شهریور ماه ۱۴۰۲ از سوی مدیریت شرکت امام خمینی( ره )مبالغی تحت عنوان مساعدت های اجتماعی به حساب شخصی برخی از افراد واریز شده است زیرا نماینده شوشتر و گتوند طی نامه ای به مدیریت این شرکت تحت عنوان:…اعمال مساعدت های اجتماعی واحدهای صنعتی تاثیرات خوبی در منطقه در پی دارد….. و معرفی افراد خواهان مساعدت جهت تامین اعتبار درخواستی شده است !

با این تفاسیر سوالاتی که در این نوشتار از مدیریت شرکت امام خمینی (ره ) باید پرسیده شود اینست ؟ آیا صحت دارد تحت عنوان مسئوليت های اجتماعي در روزها و ماه‌های گذشته به حساب شخصی برخی از افراد معرفی شده توسط نماینده مردم شوشتر وگتوند مبالغی واریز شده است یاخیر؟ (بنام برخی مساجد و هیات‌های مذهبی و ورزشی).

آیا صحت دارد در فروردین ۱۴۰۲ این شرکت نزدیک به هزار کارت هدیه و یا بیشتر سفارش داده بود ؟ در صورت صحت این موضوع این کارت های سفارش داده شده در چه راهی مصروف شده است ؟

مدیریت شرکت امام خمینی( ره) در مورد میزان سوخت مصرفی این شرکت در یک دوره و یا بصورت فصلی بویژه در مورد میزان گازوئیل مصرفی این شرکت درفصل گذشته نیز شفاف سازی کند!

سخن پایانی اینکه : یکدست شدن مدیریت شرکت امام خمینی( ره ) پس از انتخابات مجلس یازدهم مسائل و مشکلات و حرف حدیث های زیادی در سطح شهرستان شوشتر در سال‌های گذشته بویژه در زمان نمایندگی سهراب گیلانی بوجود آورده است این مساله علاوه برنارضایتی برخی از پرسنل شرکت امام خمینی (ره) از مدیریت فعلی به تبعیض و نارضایتی بین شهروندان شوشتر دامن زده است جا دارد نهادهای نظارتی در استان خوزستان ضمن ورود به اتفاقات شرکت امام خمینی (ره )در صورت تخلف با مدیریت شرکت امام خمینی (ره) برخورد قانونی نمایند / بامدادخوزیان

تاریخ انتشار خبر: یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت : ۲۲:۲۸دقیقه

برچسب ها:

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 92
  • 319,411
  • 1,271
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه