امروز: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

تعجب فعالین سیاسی – اجتماعی شوشتروگتوند از تایید صلاحیت سهراب گیلانی توسط هیات اجرایی

سیاسی تاریخ انتشار: 23/11/12 بدون نظر   501 بازدید

اندازه فونت    
تعجب فعالین سیاسی – اجتماعی شوشتروگتوند از تایید صلاحیت سهراب گیلانی توسط هیات اجرایی

آیا هیأت اجرایی شهرستان شوشتر با تک ماده مصلحت اندیشی گیلانی را تایید صلاحیت کرده است ؟

پس از اعلام تعداد داوطلبان تایید صلاحیت شده در حوزه انتخابیه شوشتروگتوند و تایید صلاحیت سهراب گیلانی نماینده کنونی مردم شوشتر وگتوندتوسط هیأت اجرایی شهرستان شوشتر این مساله باعث تعجب شهروندان شوشتر و گتوند ازجمله فعالین سیاسی و اجتماعی دو شهرستان شده است

برخی از فعالین سیاسی و اجتماعی شهرستان شوشتروگتوند می گویند: چطور هیات اجرایی شهرستان شوشتر فردی بنام سهراب گیلانی را که خود علنا در آیین معارفه فرماندار سابق شوشتر و در سالن سلامت صراحتا از بستن با وزیر بهداشت برای ابقای ابول نژادیان رئیس وقت دانشگاه جندی شاپور اهواز سخن می گوید و فیلم گفته های وی در آن زمان نیز در شبکه های اجتماعی دست به دست می شودرا تایید صلاحیت می کند؟

آیا گفته های سهراب گیلانی در ۱۳ آذرماه ۱۴۰۰ و در آیین معارفه دهدشتی فرماندار سابق شوشتر بصورت مستند دال بر دخالت وی در امورات دستگاه اجرایی و برخلاف رهنمودهای رهبر معظم انقلاب محسوب نمی شود ؟

 آیا هیات اجرایی شهرستان شوشتر از نارضایتی شدید مردم نسبت به عملکرد سهراب گیلانی در دو شهرستان شوشتروگتوند بی اطلاع بوده است که به راحتی هر چه تمامتر صلاحیت وی را تایید کرده است ؟

یاشاید این هیات از ردصلاحیت سهراب گیلانی واهمه داشته و با مصلحت اندیشی وی را با تک ماده مصلحت اندیشی تایید صلاحیت کرده است ؟

 آیا هیأت اجرایی انتخابات مجلس در شهرستان شوشتر از اعتراضات شهروندان مبنی بر دخالت سهراب گیلانی در عزل و نصب های مدیران دستگاه اجرایی و شرکت های منطقه در چهارسال گذشته بی خبر بوده است و صدای شهروندان‌ را در این زمینه نشنیده است؟

آیا این هیات از دخالت نماينده کنونی شوشتر و گتوند در استخدام های فله ای و تبعیض های ناشی از اینگونه استخدامی ها بین شهروندان بی اطلاع بوده است ؟

 آیا هیأت اجرایی شهرستان شوشتراز پول پاشی سهراب گیلانی و تقسیم مستمر کارت های هدیه بین شهروندان از جمله بانوان دو شهرستان که بارها و بارهاتوسط فعالین فضای مجازی در شبکه های اجتماعی مطرح گردیده بی اطلاع بوده است ؟

 وسوالات پرشمار دیگری که باید در این زمینه از هیات اجرایی شهرستان شوشتر پیرامون تایید صلاحیت سهراب گیلانی پرسیده شود

درهرصورت با بررسی های بعمل آمده وبدلیل عملکرد ضعیف و تبعیض آمیز سهراب گیلانی در دوشهرستان شوشتروگتوند در سال‌های گذشته اکثریت مردم دو شهرستان از وی عبور کرده اند و حالا شهروندان منتظر اجرای عدالت و عبور حاکمیت از نماینده کنونی مردم هستند بدون شک رد صلاحیت سهراب گیلانی در انتخابات مجلس دوازدهم در بالاتر رفتن میزان مشارکت مردم نیز نقش بسزایی ايفا می کند/ بامدادخوزیان

تاریخ انتشار:یکشنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۲ ساعت : ۱۶:۳۷ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 17
  • 317,646
  • 1,265
  • ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه