امروز: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

شورای ششم کهن شهر شوشتر منتظر احراز صلاحیت اسفندیاری

مدیریت شهری تاریخ انتشار: 23/11/23 بدون نظر   325 بازدید

اندازه فونت    
شورای ششم کهن  شهر شوشتر منتظر احراز صلاحیت اسفندیاری

رئیس شورای شهر شوشتر به جای انتخاب شهردار جدید شوشتر در نشست سیاسی سهراب گیلانی و به ضیافت شام در بخش عقیلی!

چه مدیرانی در استانداری خوزستان از شورای شهر شوشتر حمایت می کنند؟!

معلوم نیست چه فعل و انفعالاتی در استانداری خوزستان و در مورد شهرداری شوشتر رخ داده است که هنوز که هنوز است پس از عدم احراز صلاحیت اسفندیاری سرپرست کنونی شهرداری شوشتر تاکنون تکلیف سمت شهردار شوشتر مشخص نشده است!

اینکه شورای شهر به جای انتخاب شهردار جدید شوشتر دست روی دست گذاشته و حتی رئیس این شورا در نشست های انتخاباتی سهراب گیلانی در ظلم آباد عقیلی شرکت می کند و بیخیال روی سفره پهن شده شهروندان بخش عقیلی می نشیند خود جای سوال دارد که چرا رئیس این شورا تکلیف شهردار شوشتر را بجای رفتن به ضیافت شام سیاسی سهراب گیلانی در عقیلی حل نمی کند ؟

به راستی پرسش اینجاست اگر اسفندیاری شهردار انتخاب شده ی کهن شهر شوشتر پس از اینهمه زمان دوباره رد شود تکلیف شورای شهر چه می شود ؟

پر واضح است که در اینصورت هیات حل اختلاف استان باید تکلیف شورای شهر شوشتر را مشخص کند و پرونده شورای شهر برای انحلال به این هیأت ارجاع داده می شود و یا ممکن است از برخی از اعضای کنونی شورای شهر سلب عضویت شود و مواردی از این دست !

با این اتفاقاتی که در مورد انتخاب شهردار در کهن شهر شوشتر رخ داده است باید این مساله بررسی شود که چه مسوولانی در استانداری خوزستان از این شورای با مدیریت ضعیف و متزلزل حمایت می کنند که اینچنین کهن شهر شوشتر را در بلاتکلیفی محض قرار داده است ؟

چرا معاون امور هماهنگی استانداری خوزستان و امور شهری و شوراهای استانداری خوزستان تاکنون در قبال وضعیت بغرنج مدیریت شهری در شوشتر سکوت کرده اند؟

از وزیر کشور انتظار می رود باتوجه به سکوت برخی از مدیران استانداری خوزستان در قبال انتخاب شهردار شوشتر و برخی مسائل دیگری که در انتصابات درون شهرداری شوشتر در زمان سرپرستی برخی افراد در این شهرداری رخ داده است ورود نماید زیرا شورای شهر شوشتر تاکنون بصورت ویژه علیرغم عملکرد ضعیف و بحث برانگیز توسط برخی مدیران استانداری خوزستان حمایت می شود!/ بامدادخوزیان

تاریخ انتشار پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت: ۱۱:۴۹ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 52
  • 317,759
  • 1,267
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه