امروز: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیا اتاقک نگهبانی و تبدیل آن به داروخانه در درمانگاه شهر شرافت در کتابچه سهراب گیلانی ثبت خواهد شد؟!

اجتماعی تاریخ انتشار: 23/12/13 بدون نظر   173 بازدید

اندازه فونت    
آیا اتاقک نگهبانی و تبدیل آن به داروخانه در درمانگاه شهر شرافت در کتابچه سهراب گیلانی ثبت خواهد شد؟!

آقای کلانتر قبل از عزل شدن خودتان از سمت ریاست دانشکده علوم پزشکی شوشتر کنار بروید

دانشکده علوم پزشکی شوشتر بویژه در دور دوم نمایندگی سهراب گیلانی آبستن حوادث و اتفاقات زیادی بوده از استخدام های فله ای و بازداشت مدیران دانشکده گرفته تابدهی های نجومی و پست گرفتن حامیان نماینده در این دانشکده و…. و تبدیل شدن این دانشکده به حیات خلوت فردی بنام سهراب گیلانی؛ و این احتمال می رود که دانشکده علوم پزشکی شوشتر به شبکه بهداشت درمان تبدیل شود دانشکده ای که می توانست بامدیریت اصولی و بدون دخالت سهراب گیلانی در امورات آن به دانشگاه تبدیل شود

شاید بسیاری از افرادیکه در حال حاضر و در دوران نمایندگی سهراب گیلانی و در درون دانشکده علوم پزشکی سمت گرفته اند در خواب هم نمی دیدند روزی در درون دانشکده علوم پزشکی شوشتر سمت بگیرند.

اما چون از سهراب گیلانی حرف شنوی داشتند و گوش به فرمان دفتر نماینده بویژه در استخدام های فله ای بودند در درون دانشکده علوم پزشکی شوشتر سمت گرفتند البته برخی از این سمت گرفتن ها نیز براساس دیدگاه قومی و قبیله محوری بود که بر تفکر سهراب گیلانی حاکم شده بود!

 جدیدا مدیریت دانشکده علوم پزشکی شوشتر و در راس این مدیریت مجتبی کلانتر دست به ابتکاراتی زده و در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم ساعت درمانگاه شهر شرافت را از ۸ ساعت به ۱۶ ساعت تغییر داده است تا مقداری از آرای شهر شرافت را به سبد سهراب گیلانی از این طریق واریز نماید !

هرچند شهر شرافت در دو انتخابات قبلی مجلس بالاترین رای را به رقیب گیلانی داده و در انتخابات مجلس دوازدهم نیز در این زمینه هت تریک خواهد کرد و شهری است که ایده ها و تفکر گیلانی را به هیچ وجه قبول نداشته و پس‌از تصادف دلخراش ۱۸ نفر از اهالی این شهر در شهریور ۱۴۰۱ قصور سهراب گیلانی را در این زمینه هرگز فراموش نخواهند کرد.

 از ابتکارات دیگر رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر و در شهر شرافت می توان به اختصاص دادن اتاقک نگهبانی به داروخانه اشاره کرد که باید دید آیا این ابتکار در کتابچه ۷۵۰۰ صفحه ای سهراب گیلانی ثبت و ضبط خواهد شد یاخیر ؟

زیرا این ابتکار ابتکار جالبی از سوی مدیریت دانشکده علوم پزشکی شوشتر بوده و اوج خلاقیت در آن موج می زند و در اشتغالزایی نیز تاثیر بسزایی داشته است!

با این تفاسیر به مدیریت دانشکده علوم پزشکی شوشتر و در راس آنها کلانتر توصیه می شود بدلیل التیام دردهای شهروندان هم که شده است از سمت خود کنار برود قبل از اینکه توسط وزیر بهداشت عزل شود/ بامدادخوزیان

تاریخ انتشار:چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت: ۱۶:۳۲ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 53
  • 317,542
  • 1,264
  • ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه