امروز: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دعوا بر سر جانشینی کلانتر رئیس فعلی دانشکده علوم پزشکی در شوشتر بالا گرفته است

بهداشتی درمانی تاریخ انتشار: 24/01/11 بدون نظر   191 بازدید

اندازه فونت    
دعوا بر سر جانشینی کلانتر رئیس فعلی دانشکده علوم پزشکی در شوشتر بالا گرفته است

تا مدتی پيش رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر مدعی بود که با حضور وی انقلابی در حوزه سلامت شوشتر رخ داده اما پس از حادثه تصادف، نه تنها در همان بیمارستان زیرمجموعه خود نماند بلکه شنیده شده به اهواز هم رضایت نداده و به تهران منتقل شده است.

با این وضعیت، تداوم پیشرفت با گیلانی یک شعار پوچ و توخالی است و همراهی با سهراب، آب در هاون کوبیدن است

دانشکده علوم پزشکی که در ۸ سال گذشته با ردیف بودجه مستقل تحویل سهراب گیلانی داده شده بود . می بایستی طی ۸ سال، با شعار گوش کر کن پیشرفت، به یک دانشگاه علوم پزشکی دارای رشته پزشکی تبدیل می شد.

اما حالا مدعیان تغییر برای پیشرفت که از اتمام یک ساختمان بیمارستان (خاتم الانبیا “ص” )عاجز بوده اند، برای مردم توضیح دهند که آن همه ادعا و بودجه و منم منم ها برای مردم چه شده و کجا رفته است؟

قرار است در مسیر تداوم برای پیشرفت، چه گل دیگری به سر بی موی مردم زده شود؟

سازمانی که استخدام های موسوم به استخدام فله ای اش، زیر نظر دفتری خارج از سازمان و با معرفی‌نامه به پیمانکار خاص معرفی شده و خارج از ضوابط قانونی وزارتخانه بوده، کمرش زیر بار فقط حقوق افراد تحمیل شده، بریده است. کجا جایی برای به کار بردن کلماتی مثل تحول و پیشرفت و …. برایش می ماند؟

 بله ! گاهی اوقات نماندن و آبرو خریدن بهتر و شرافتمندانه تر از ماندن و خراب تر کردن است.می گویند که گروهی زمزمه می کنند دانشکده را خدا آراد کرد…

 گرچه شنیده می شود از همان شب کذایی در بحث جانشینی، گوشی های افرادی خاص مرتبا زنگ خورده و ظاهرا دعوا بر سر جانشینی بالا گرفته است. آخرین خبرها این است که یکی از معاونت ها که خود یکی از عاملین وضع موجود دانشکده است بخت بهتری نسبت به سایرین پیدا کرده که بایستی به پشت پرده این مسایل گفت: عرض خود می بری و زحمت ما می داری …این انتصابات صرفا تا رمان انتخابات مجلس دوازدهم برد دارد و هرکسی خلاف خواست مردم اقدام کند، قطعا جواب سختی خواهد گرفت/ بامدادخوزیان

تاریخ انتشار پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت : ۱۲:۵۸ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 45
  • 317,534
  • 1,264
  • ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه