امروز: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

همایش استانی اندیشه های قضایی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خوزستان برگزار می‌شود

همایش تاریخ انتشار: 24/01/14 بدون نظر   218 بازدید

اندازه فونت    
همایش استانی اندیشه های قضایی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خوزستان برگزار می‌شود

همایش استانی اندیشه‌های قضایی رهبر معظم انقلاب اسلامی در قوه قضائیه فردا صبح بیست و پنجم دی‌ماه در مجتمع قضایی شهید تندگویان اهواز برگزار می‌شود.

معاون منابع انسانی رئیس کل دادگستری خوزستان هدف از برگزاری این همایش را تبیین فرامین رهبر معظم انقلاب و آگاه‌بخشی جامعه نسبت به بیانات و دستورات ایشان برشمرد و گفت: اندیشه‌های مقام معظم رهبری بسیار مدبرانه و دقیق است و چنانچه فرامین به درستی مورد توجه و عمل قرار گیرد، بخش زیادی از مشکلات مرتفع شده و کشور به سمت شکوفایی گام برخواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین سید مصطفی طباطبایی در خصوص محور این همایش که «مردمی بودن قوه قضائیه» انتخاب شده است، اظهار داشت: مهم‌ترین هدف در قوه قضائیه در کنار اجرای عدالت، تکریم ارباب رجوع است و این مهم در دادگستری استان بسیار مورد تاکید است.

وی گفت: این همایش نیز که از اندیشه‌ها و فرامین مقام معظم رهبری سرمشق گرفته است، با محورهای مردمی بودن قوه قضائیه از جمله توسعه مشارکت مردم در اعلام جرم نسبت به تضییع حقوق عامه، امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد پیشگیری از وقوع جرم،طراحی نظام اصلاح و تربیت و پیشگیری از جرم طراحی و تدوین شده و مقالات متعددی به این همایش ارسال شده است.

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی تصریح کرد: نخبگان و اساتید دانشگاه، جامعه روحانیون، اهالی رسانه و دانشجویان ظرفیت‌های عظیمی هستند که می‌توانند در کنار دستگاه قضایی به ارتقای دانش حقوقی و امنیت پایدار در جامعه کمک کنند.

این همایش فردا بیست و پنجم دی ماه از ساعت ۹ صبح در مجتمع قضایی شهید تندگویان اهواز برگزار می‌شود.

تاریخ انتشار خبر: یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ ساعت : ۱۹:۵۶ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 56
  • 321,138
  • 1,276
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه