امروز: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آیا سهراب گیلانی توانسته است در ۸ سال گذشته از جایگاه قانونی خود و در سطح ملی از حق مردم شهرستان های شوشتروگتوند دفاع نماید؟

اجتماعی تاریخ انتشار: 24/01/15 بدون نظر   169 بازدید

اندازه فونت    
آیا سهراب گیلانی توانسته است در ۸ سال گذشته از جایگاه قانونی خود و در سطح ملی از حق مردم شهرستان های شوشتروگتوند دفاع نماید؟

 روزهای گذشته ویدئویی از سهراب گیلانی توسط رسانه ها منتشر شده بود که وی در انتخابات مجلس یازدهم باشور و حرارت خاصی در پشت تریبون قرار گرفته بود و می گفت:”خاک بر سر نماینده ای که نتواند از جایگاه قانونی خود وظرفیت قانونی خود از ملت خودش در سطح ملی دفاع نماید”

وعده ای از حامیان وی که زیر تریبون استاد نشسته بودند و گیلانی را منجی دو شهرستان قلمداد می کردند برای وی سوت و کف می زدند

اما حالا با بیرون آمدن این کلیپ از آرشيو انتخابات مجلس گذشته و منتشر شدن آن واکنش های زیادی توسط کابران در شبکه های اجتماعی به دنبال داشته است

حالا شهروندان می پرسند کرسی سبز مجلس چه خاصیتی دارد که فردی مثل گیلانی که دو دوره بسیار ضعیف را بر مسند آن گذرانده، این قدر خود را خاطرخواه آن نشان می دهد؟

وشوشتر و گتوند تا کی باید با شعار و وعده های ناشدنی روزگار تلخ خود را بگذراند.

نگاهی به وضعیت ادارات شهر و سیمای مردم غمگین و صبور شوشتر و گتوند، خود به خوبی گواه بدعهدی برخی از کسانی است که خود را تنها منجی و مصلح منطقه جا می زدنند و چون به قدرت می رسند؛ آن کار دیگر می کنند.!

باید بگوییم : سهراب گیلانی بعد از دو دوره ۴ساله نمایندگی اش در حوزه انتخابیه شوشتروگتوند دقیقا در کجای برنامه و شعارهای داده شده اش قرار دارد ؟

و با نامزدی برای دوره سوم دقیقا قرار است چه برنامه و شعارهای دیگری را داده و عمل کند. اگر کاری انجام داده است نتیجه و خروجی آن چه بوده است ؟

 و اگر قرار است در ۴ ساله سوم کاری انجام دهد؛چرا در این ۸ سال گذشته، انجام نداده است؟

البته پاسخ به این سوالات ظاهرا برای گیلانی و حامیانش، چندان ساده نیست.

در هر صورت اگر سهراب گیلانی در آزمون ۸ سال گذشته شرکت کند و نتیجه آزمون را به خود وی اعلام کرده باشند. آیا نمی داند که ماحصل آزمونش چه بوده است؟ و آيا وی اصرار دارد نمره تک خود را با تبلیغ وانکار به دیگران، بیست جلوه دهد؟

آیا نمی داند که درنزد افکار عمومی و رسانه ها، در مورد نمره آزمون وی صحبت های بسیاری است و اصولا همگان به این جمله ناب رسیده اند که “آزموده را آزمودن خطاست”.

سخن پایانی اینکه: نامزدی که برای تبلیغ به هر قیمتی با صدای بلند در انتخابات مجلس یازدهم فریاد می زد:”خاک بر سر نماینده ای که نتواند از جایگاه قانونی خود وظرفیت قانونی خود از ملت خودش در سطح ملی دفاع نماید” باید پاسخگوی عملکردش باشد

آیا سهراب گیلانی توانسته است در ۸ سال گذشته از جایگاه قانونی خود و در سطح ملی از حق مردم شهرستان های شوشتروگتوند دفاع نماید؟

 به راستی نماینده مردم شوشتروگتوند و حامیانش در این زمینه چه نظری دارند؟/ بامدادخوزیان

تاریخ انتشار خبر: دوشنبه ۲۵دی ۱۴۰۲ساعت: ۱۶:۵۳ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 47
  • 317,536
  • 1,264
  • ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه