امروز: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

خوزستان کاملاً مهیای برگزاری انتخابات است / فعالیت ۳۵۳۱ شعبه اخذ رای در سطح استان در روز انتخابات

سیاسی تاریخ انتشار: 24/01/28 بدون نظر   234 بازدید

اندازه فونت    
خوزستان کاملاً مهیای برگزاری انتخابات است / فعالیت ۳۵۳۱ شعبه اخذ رای در سطح استان در روز انتخابات

استاندار خوزستان گفت: تعداد ۳۵۳۱ شعبه اخذ رای در استان خواهیم داشت که این رقم افزایش ۱۲ درصدی نسبت به دوره قبل داشته است و امیدواریم در برگزاری این انتخابات مشکلی نداشته باشیم.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان روز یکشنبه ۸ بهمن ماه در ارتباط تلفنی با برنامه “صبح بخیر ایران” از شبکه یک سیما به تشریح آخرین روند اجرایی انتخابات پیش‌رو در استان پرداخت.

وی در این گفتگوی تلویزیونی به اشاره به نام نویسی ۲۵۴۵ نفر در مرحله پیش‌ثبت‌نام گفت: از این رقم تعداد ۱۳۷۹ داوطلب در مرحله ثبت‌نام نهایی اقدام به نام نویسی کردند و در این راستا در ۳۰ شهرستان و ۴۱ بخش مستقل در سطح استان خوزستان هیئت‌های اجرایی انتخابات تشکیل شد.

وی افزود: پس از بررسی های صورت گرفته توسط شورای محترم نگهبان هم‌اکنون به ازای هر کرسی مجلس شورای اسلامی در استان ۴۴ داوطلب با یکدیگر رقابت میکنند.

حسینی محراب اظهار داشت: تبلیغات غیر رسمی انتخاباتی و رفت و آمدهای مربوطه در استان آغاز شده است و خوزستان کاملاً مهیای برگزاری انتخابات است.

استاندار خوزستان تصریح کرد: تعداد ۳۵۳۱ شعبه اخذ رای در استان خواهیم داشت که این رقم افزایش ۱۲ درصدی نسبت به دوره قبل داشته است و امیدواریم در برگزاری این انتخابات مشکلی نداشته باشیم.

حسینی محراب ادامه داد: تمام آسیب ها و نقدهایی که در انتخابات های گذشته وجود داشت مانند مشکلاتی که در مناطق کوهستانی و سخت گذر و صندوق های سیار بود آسیب شناسی شد؛ در همین راستا ده درصد از صندوق های سیار که زمینه بروز شبهه داشت کاهش یافت و به صندوق های ثابت اضافه شد.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: با هدف برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات جلسات متعددی با گروه های میانجی مردمی، متنفذین، سران عشایر عرب، لر، بختیاری، ترک، قشقایی، بهمئی، قنواتی و … نخبگان دانشگاهی، احزاب، گروه ها، تشکل های مختلف، سمن ها و … برگزار شده است.

تاریخ انتشار خبر: یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ ساعت: ۱۶:۲۲ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 81
  • 317,570
  • 1,265
  • ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه