امروز: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

مجموعه انتظامي به خدمتگزاري مردم افتخار مي کند

اجلاسیه شهدا تاریخ انتشار: 24/01/28 بدون نظر   127 بازدید

اندازه فونت    
مجموعه انتظامي به خدمتگزاري مردم افتخار مي کند

فرمانده انتظامي استان خوزستان در اجلاسيه ۶۲۲ شهيد انتظامي استان خوزستان گفت: افتخار پليس اين است که خادم بهترين مردم دنياست و به خدمتگزاري خود افتخار مي کند.

سردار سيد محمود ميرفيضي در مراسم اجلاسيه ۶۲۲ شهيد فرماندهي انتظامي استان خوزستان ضمن تسليت وفات حضرت زينب (س) اظهار داشت: خوزستان مهد بزرگان و دليران است و مي‌توانيم ملاک عمل مان را بر اساس فرمايشات مقام معظم رهبري باشد که فرمودند: در تاريخ ۱۳۰ سال اخير کشور، خوزستان يکي از اصلي‌ترين و مهم‌ترين مراکز مقاومت ايران بوده و مظهر مقاومت ملت ايران در طول اين تاريخ مردم خوزستان بودند.

وي افزود: مقام معظم رهبري در فرمايشات ديگر فرمودند: مردم عرب ايراني -خوزستاني اولين کساني بودند که سينه سپر کردند و سردار علي هاشمي يک نمونه از آن است.

فرمانده انتظامي استان خوزستان با بيان اينکه خوزستان يک استان ممتاز است، گفت: خون شهيدان همه کشور بر روي خاک خوزستان ريخته شده اين يعني خوزستان نماد همدلي و همبستگي همه ملت ايران است.

وي بيان داشت: براي کنگره شهدا سعي کرديم وظيفه خادمي خود و مجموعه انتظامي استان و کشور را در حد توان انجام دهيم چرا که همه ما مديون شهدا هستيم و در اين اجلاسيه در اصل شهدا ميزبان و ما به نوعي مهمان آنان هستيم.

سردار ميرفيضي عنوان داشت: در ۶ ماهه گذشته ۲۳ يادواره شهدا در شهرستان‌هاي استان خوزستان برگزار و همچنين اقداماتي از قبيل نامگذاري اماکن، تکريم خانواده‌هاي شهدا، کاشت نهال به نام شهدا، تاليف کتاب، دلنوشته، تيزر و.. انجام شد.

وي عنوان داشت: درب شهادت در مجموعه انتظامي باز است و در سال جديد ۶ شهيد را تقديم نظم امنيت استان خوزستان کرديم و افتخار پليس اين است که خادم بهترين مردم دنيا است و به خدمتگزاري خود افتخار مي‌کند.

فرمانده انتظامي استان خوزستان خاطرنشان کرد: سعي و تلاشمان اين است که بتوانيم بيش از آنکه توان داريم در راه خدمتگزاري، ارائه خدمت، جانفشاني و آنچه که مي‌توانيم در حوزه ارتقاء امنيت مردم ارائه دهيم.

سردار ميرفيضي اظهار داشت: انشالله خانواده معظم شهدا، جانبازان و پيشکسوتان ما را دعا کنند بتوانيم در ارتقا امنيت استان خوزستان که يکي از مهم‌ترين استان‌هاي کشور است قدم‌هاي بلند و موثري را برداريم.

تاریخ انتشار خبر: یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۵۰ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 75
  • 317,704
  • 1,267
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه