امروز: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

فرماندار شوشتر :بیش از ۲۰۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شوشتر و در دهه فجر به بهره برداری می‌رسند

عمرانی تاریخ انتشار: 24/02/01 بدون نظر   178 بازدید

اندازه فونت    
فرماندار شوشتر :بیش از ۲۰۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شوشتر و در دهه فجر به بهره برداری می‌رسند

فرماندار شوشتر گفت: در ایام الله دهه مبارک فجر و با اعتبار بیش از یک هزار میلیارد تومان، حدود ۲۰۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان شوشتر افتتاح و بالغ بر ۷۵ پروژه شروع به کار خواهند شد.

سید محسن سید موسوی فرماندار شوشتر روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه ضمن تبریک فرا رسیدن چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر اظهار کرد: در ایام الله دهه مبارک فجر و با اعتبار بیش از یک هزار میلیارد تومان، حدود ۲۰۰ طرح عمرانی و اقتصادی در شهرستان شوشتر افتتاح و بالغ بر ۷۵ پروژه شروع به کار خواهند شد.

وی افزود: با افتتاح و بهره برداری از این طرح‌های عمرانی و اقتصادی زمینه اشتغال خوبی نیز در شهرستان ایجاد می‌شود و ان‌شاءالله شاهد رضایتمندی بیشتری در این رابطه باشیم.

وی با اشاره به بخشی از مهم‌ترین پروژه‌های قابل افتتاح در این ایام ابراز کرد: افتتاح و بهره برداری از پروژه آبیاری زیر سطحی کشت و صنعت کارون که طرحی دانش بنیان به شمار می‌رود و برای اولین بار در کشور عملیاتی می‌شود، از جمله پروژه‌های مهم دهه فجر محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: در مجموعه کشت و صنعت امام خمینی (ره) دو کارخانه شامل بزرگترین کارخانه تولید اسانس آکالیپتوس در خاورمیانه و تولید کود فسفاته که برای نخستین بار در دنیا به روش وید مایر انجام می‌شود و این دو پروژه نیز جزء طرح‌های دانش بنیان و ساخته شده توسط جوانان ایرانی هستند، آماده افتتاح و بهره برداری هستند.

فرماندار شوشتر در رابطه با دیگر طرح‌های عمرانی خاطرنشان کرد: پروژه بزرگ خط انتقال آب ۷۰۰ که آب شرب ۱۲ روستا و شهر شوشتر را به صورت پایدار تامین می‌کند، احداث ۱۵ واحد مسکونی خودمالکی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی، تقویت روشنایی‌های معابر شهری و روستایی، راه اندازی فیبر نوری، پروژه ۱۶ واحدی منازل تعاونی زندان، ساختمان اداری بیمه سلامت و مجموعه فرهنگی ورزشی شهدای کارگری از دیگر طرح‌های بسیار خوبی هستند که با پیگیری و کمک مسئولان محترم استان و شهرستان و همینطور در سطح ملی به نتیجه رسیده و به فضل الهی افتتاح می‌شوند.

سید موسوی همچنین اقدامات انجام شده در روستاهای شهرستان شوشتر را قابل تقدیر ارزیابی کرده و بیان کرد: در بخش میان آب ۴۰ پروژه، در شعیبیه ۸۶ پروژه و در بخش مرکزی ۱۱۸ طرح عمرانی افتتاح یا شروع به کار خواهند کرد که عمدتاً شامل آسفالت، ساخت جوی و جدول، ایجاد پارک و فضای سبز و دفع آب‌های سطحی هستند.

وی بر مردمی بودن جشن‌های دهه فجر انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های گروه‌ها و تشکل‌های مردمی برای پاسداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کرد و بسیاری از برنامه‌های این ایام که توسط ستاد تدوین شده به صورت مردمی و با استفاده از ظرفیت مردم برگزار خواهد شد.

تاریخ انتشار خبر پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت: ۱۴:۰۹ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 81
  • 317,570
  • 1,265
  • ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه