امروز: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

مردم خوزستان ثابت کردند در بزنگاه‌ها از نظام حمايت، پشتيباني و جانفشاني مي‌کنند

همایش تاریخ انتشار: 24/02/06 بدون نظر   168 بازدید

اندازه فونت    
مردم خوزستان ثابت کردند در بزنگاه‌ها از نظام حمايت، پشتيباني و جانفشاني مي‌کنند

فرمانده انتظامي استان خوزستان گفت: مردم خوزستان هميشه موقعيت شناس و بابصيرت در بزنگاه‌ها ثابت کردند هرجايي که نظام به حمايت، پشتيباني و جانفشاني نياز داشته باشد، حضور دارند.

پنجمين همايش سراسري انتظامي با گروه‌هاي مرجع و اقشار تاثيرگذار استان خوزستان با حضور حجت الاسلام و المسلمين “عليرضا ادياني” رئيس سازمان عقيدتي سياسي فراجا، حجت الاسلام و المسلمين “سيد عبدالنبي موسوي فرد” نماينده ولي فقيه در استان خوزستان، سردار “سيد محمود ميرفيضي” فرمانده انتظامي استان خوزستان، فرماندهان نظامي و انتظامي، مسئولان استاني، سران و بزرگان قبايل و عشاير، معتمدين، متنفذين اجتماعي و اقشار تاثيرگذار استان خوزستان در سالن اجتماعات شهرک نفت شهرستان اهواز برگزار شد.

سردار “سيد محمود ميرفيضي” فرمانده انتظامي استان خوزستان به فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در خصوص مشارکت مردم در انتخابات که فرمودند: تک تک مردم ايران وارد ميدان انتخابات شوند و راي دهند، حضور مردم باعث ناکامي دشمن مي‌شود، نظام جمهوري اسلامي تقويت مي‌شود و کشور در حصار امنيت کامل باقي مي‌ماند و ملت ايران در چشم دشمنانش ابهت پيدا مي‌کند.

وي افزود: دشمنان با سناريوهاي مختلف سعي دارند که اتفاقات خوب در کشور ايران اسلامي رخ ندهد، لذا ما بايد به اندازه توان اقداماتي در حوزه‌هاي اقتدار آفريني، اميد آفريني و اعتقاد آفريني انجام دهيم .

فرمانده انتظامي استان خوزستان بيان داشت: خداوند متعال را شاکرم که پس از ۲۵ سال در استان خودم خدمتگذاري مردمي باشم که هميشه موقعيت شناس و بابصيرت در بزنگاه‌ها ثابت کردند هرجايي که نظام به حمايت، پشتيباني و جانفشاني نياز داشته باشد، حضور دارند.

وي عنوان داشت: دشمنان هنوز مردم ايران و به‌خصوص عشاير، طوايف و بزرگان استان خوزستان را نشناختند که ريشه و پيوند در حوزه ملي و اعتقادي وجود دارد و در هر زماني که نياز باشد وظايفشان را انجام مي‌دهند.

سردار ميرفيضي به فرمايش مقام معظم رهبري که فرمودند ما از بخش زيادي از مسير با وجود شيب تند عبور کرده و به قله نزديک شده‌ايم بنابراين امروز روز خسته شدن و نااميدي نيست، اشاره کرد و گفت: من و شما بايستي وظايف خودمان را به خوبي انجام دهيم تا هرکسي به اندازه سهم و ظرفيت خود مردم را به مشارکت حداکثري در انتخابات دعوت کند.

وي بيان داشت: افتخار پليس اين است که خادم مردم است و به وظيفه خادمي براي بهترين مردم دنيا افتخار مي‌کند.

فرمانده انتظامي استان خوزستان به پديده شوم تيراندازي در مراسمات عزا و عروسي اشاره کرد و افزود: از بزرگان حاضر در اين همايش انتظارداريم با استفاده از ظرفيت‌ها به مجموعه انتظامي کمک کنند تا با اقدامات اجتماعي و ايجابي که انجام مي‌شود اين موضوع ريشه‌کن شود.

تاریخ انتشار خبر: سه شنبه ۱۷بهمن ۱۴۰۲ ساعت: ۲۱:۳۹ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 44
  • 317,319
  • 1,264
  • ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه