امروز: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیام استاندار خوزستان به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۰

اجتماعی تاریخ انتشار: 21/03/20 بدون نظر   999 بازدید

اندازه فونت    
پیام استاندار خوزستان به مناسبت فرارسیدن سال ۱۴۰۰

پیام استاندار خوزستان به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۴۰۰

 استاندار خوزستان ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو، در پیامی به تشریح برنامه های استانداری در سال ۱۴۰۰ پرداخت.

قاسم سلیمانی دشتکی در پیامی به مردم خوزستان به مناسبت فرا رسیدن سال نو، اظهار کرد: مردم عزیز خوزستان، ما سال سختی را پشت سر گذاشتیم؛ ادامه جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، تحریم های همه جانبه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف کشور حتی در دارو و درمان، گسترش ویروس کرونا و درگیر شدن اقشار مختلف مردم استان در ابعاد ابتلا، فوت، پیشگیری، درمان، تعطیلی بازار، ادارات و سازمان ها و محدودیت های مکرر و مختلف در مراسمات، عوارض حوادث غیرمترقبه از جمله سیل، روان آب های سطحی، مشکلات سیستم فاضلاب، مشکلات آب شرب، مشکلات کارگری، کارمندی و تعویق حقوق آن ها همه مشکلاتی بودند که سال گذشته برای ما و مردم دردسرهایی درست کرد.

 وی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو به مردم خوزستان، افزود: نظام و دولت همکاری خوبی باهم داشتند؛ مردم به یاری نظام و دولت شتافتند. تلاش‌های فراوانی انجام شد اما مشکلات خیلی عمیق و فراوان هستند. همراهی و هم افزایی مردم کما فی السابق بی نظیر بود. این سال پر فراز و نشیب با همه مشکلات را پشت سر گذاشتیم.

استاندار خوزستان با اشاره به فعالیت های دولت در پیگیری مطالبات کارگری، گفت: تلاش شد در این ایام حقوق اقشار زحمت کش کارکنان شهرداری ها، آبداران، کارکنان دستگاه های اجرایی و کارگران عزیز تا حد امکان پرداخت شود. همچنین تلاش شد منابع لازم برای اصلاح شبکه فاضلاب شهر اهواز تامین شود و برای سایر شهرها و آب روستایی برنامه ریزی شود.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: در سال جدید نگوییم چند ماه بیشتر تا خدمات دولت باقی نمانده است. بلکه همگی با روحیه جهادی و انقلابی، بروکراسی اداری را کنار بگذاریم و با روحیه میدانی تا روز آخر به مردم شریف استان خدمت کنیم. تلاش در ساماندهی اعتبارات ماده ۵۶ آب و فاضلاب و آب روستایی یکی از اهداف برنامه های سال ۱۴۰۰ خواهد بود. کوشش و پیگیری در تخصیص اعتبارات لازم از محل صندوق توسعه ملی یا ارائه لایحه تخصیص از درآمد نفت برای رفع مشکلات مذکور، یکی از اولویت های کاری استان خواهد بود. همچنین پیگیری ادامه طرح ۵۵۰ هزار هکتاری موسوم به طرح مقام معظم رهبری با کمک دولت تدبیر و امید ادامه خواهد یافت.

استاندار خوزستان تصریح کرد: انتخابات شورای شهر و روستا و ریاست جمهوری را در پیش داریم؛ تلاش می کنیم انتخاباتی در شان مردم و نظام با رعایت دقیق قانون و با رعایت حداکثری برگزار شود. تلاش در رفع مشکلات کارگری، زیرساخت های جاده ای و آب رسانی به روستاها و شهرهای دچار تنش ادامه خواهد یافت. همچنین تلاش در تبدیل پروتکل های امنیتی به برنامه های فرهنگی و اجتماعی و جلب اعتماد عمومی مردم در تمام صحنه ها ادامه خواهد داشت. همانگونه که مردم صاحبان اصلی نظام و کشور بوده و هستند.

وی در پایان گفت: امیدوارم در سال ۱۴۰۰ تحریم های ظالمانه شکسته شود، مشکلات کرونا برطرف شود و زندگی پر شور و نشاط نصیب همگان گردد.

منبع :ایسنا

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 101
  • 319,420
  • 1,271
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه