امروز: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل ارشاد استان خوزستان از تسریع در روندتکمیل خانه هنرمندان اهواز خبرداد

عمرانی تاریخ انتشار: 21/03/31 بدون نظر   1198 بازدید

اندازه فونت    
مدیرکل ارشاد استان خوزستان از تسریع در روندتکمیل خانه هنرمندان اهواز خبرداد

مدیرکل ارشاد استان عنوان کرد

دستور استاندار خوزستان برای تسریع در روند تکمیل پروژه “خانه هنرمندان”

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: با توجه به پیشرفت فیزیکی زیاد پروژه خانه هنرمندان، استاندار خوزستان دستور داد که اعتباری برای تسریع در بهره برداری از آن در نظر گرفته شود.

محمد جوروند امروز (۱۱ فروردین) در پایان دیدار با استاندار خوزستان اظهار کرد: امروز جلسه‌ای با استاندار خوزستان برگزار شد که در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های مختلف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارائه شد.

 وی افزود: گزارشی در بحث وام‌ها و حمایت‌هایی که از حوزه هنر در ایام کرونا داشتیم، ارائه شد. همچنین در خصوص فعالیت‌هایی که انجام می‌شود و پویش‌ها گزارشی ارائه شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به وضعیت پروژه خانه هنرمندان، گفت: در مباحث عمرانی و به صورت ویژه در خصوص خانه هنرمندان، با توجه به پیشرفت فیزیکی زیاد این پروژه، استاندار خوزستان دستور داد که اعتباری برای تسریع در بهره برداری از آن در نظر گرفته شود.

جوروند ادامه داد: زیربنای این پروژه ۶۰۰۰ متر مربع است و مشکلات شهر اهواز را از نظر سرانه فضای فرهنگی در سطح کشور حل خواهد کرد و حرکت رو به جلوی‌ای خواهیم داشت.

وی با اشاره به تاکید استاندار در حمایت از مشاغل آسیب دیده، تصریح کرد: در این جلسه استاندار در حوزه‌های مختلف تاکیداتی داشت از جمله آن بحث حمایت جدی تر از هنرمندان و مشاغل آسیب دیده ناشی از کرونا است. همچنین استاندار خوزستان بر فعالیت‌ پویش‌های مختلف تاکید کرد.  مخصوصاً با توجه به اینکه نزدیک سیزده به در هستیم تا مردم از خانه‌های خود خارج نشوند و این بیماری در استان خوزستان کنترل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در پایان تاکید کرد: استاندار خوزستان بر حمایت از مطبوعات و رسانه‌ها و کادر درمان تاکید داشت که حتما حوزه‌های مختلف توسط رسانه‌ها نقد شوند اما تهمت وارد نشود. البته اکنون نیز همکاری رسانه ها با استانداری قابل ستایش است.

 

منبع : ایسنا

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 45
  • 320,978
  • 1,275
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه