امروز: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

سهراب گیلانی : بیکاری به ایجاد ناهنجاری های اجتماعی کمک می کند

اجتماعی تاریخ انتشار: 22/03/23 بدون نظر   837 بازدید

اندازه فونت    
سهراب گیلانی : بیکاری به ایجاد ناهنجاری های اجتماعی کمک می کند

سهراب گیلانی : بیکاری به ایجاد ناهنجاری های اجتماعی کمک می کند

 در جلسه کمیته کاهش آسیب های اجتماعی ودر روز ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ سهراب گیلانی در شوشتر گفت : موضوع بیکاری جزء مسائلی است که به ایجاد ناهنجاری‌های اجتماعی کمک می‌کند، البته ظرفیت‌هایی ایجاد شده اما قطعاً کافی نیست.

سهراب گیلانی در روز ۲۸ اسفند و آخرین روز کاری سال ۱۴۰۰ در نشستی با حضور دکتر کریمی کیا معاون توسعه اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور اظهار داشت : یکی از مفیدترین راه‌های کاهش بیکاری و افزایش نرخ اشتغال، حمایت از بخش خصوصی است که برای این منظور در شوشتر و گتوند طرح و برنامه‌های زیادی به مجموعه دولت ارائه دادیم و خواستار تسهیل مسیر سرمایه گذاری هستیم.

وی ادامه داد: شرکت‌های قوی در دو شهرستان شوشتر و گتوند وجود دارد که می‌توانند توسعه پیدا کرده و در مسائل اجتماعی هم نقش آفرینی کنند.

وی اذعان کرد: شوشتر و گتوند شهرهای گردشگری هستند و همین موضوع به علاوه ظرفیت کشاورزی به راحتی می‌توانند در صورت توجه بسیاری از مشکلات بیکاری و پس از آن موارد اجتماعی را حل کنند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند تاکید کرد: نقاط قوت و مثبت این شهرستان‌ها باید مورد توجه قرار گیرند تا بتوان با تکیه بر آن‌ها مشکلات را کاهش داد. آمادگی لازم در این خصوص وجود دارد و پیشنهادات هم داده شده اما باید توجه خاصی در سطح ملی و استان به این‌ها صورت گیرد.

سردار گیلانی گفت: شهرداری‌ها هم از جمله محورهای مهم توسعه فرهنگی و اجتماعی هستند که در شهرهای کوچک با توجه به محدودیت‌های مالی و درآمدی این کار مغفول می‌ماند، بنابراین نیاز است برنامه ریزی جدی برای اثرگذاری در این مورد صورت گیرد.

 در این جلسه دکتر کریمی‌کیا گزارش‌های دستگاه‌های عضو کمیته کاهش آسیب‌های اجتماعی را جهت انتقال به مقام عالی وزارت کشور دریافت کرد. همچنین پس از جلسه با حضور در شهر شهید شرافت مناطق حاشیه نشین را مورد بازدید قرار داد.

تاریخ انتشار خبر: چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ ساعت: ۱۱:۰۸ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 125
  • 317,832
  • 1,270
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه