امروز: ۹ فروردین ۱۴۰۳

سیاوش بختیاری زاده: رضائیان در آبادان بود و تیم به این شکل بسته شد؟/ مربیان جوان خوزستانی گول نخورند!

ورزشی تاریخ انتشار: 23/03/10 بدون نظر   628 بازدید

اندازه فونت    
سیاوش بختیاری زاده: رضائیان در آبادان بود و تیم به این شکل بسته شد؟/ مربیان جوان خوزستانی گول نخورند!

سیاوش بختیاری زاده:رضائیان در آبادان بود و تیم به این شکل بسته شد؟/ مربیان جوان خوزستانی گول نخورند!

 پیشکسوت فوتبال خوزستان گفت: همان‌هایی که نفت مسجدسلیمان را به این روز انداختند و همان مافیای فوتبال و همان کسانی که با عوام‌فریبی نفت را به این روز کشاندند، باید جوابگوی مردم خوزستان باشند.

سیاوش بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه روز گذشته در خبرها داشتیم که مسعود رضائیان از سرپرستی باشگاه نفت آبادان استعفا داد و امروز خواندیم که با این استعفا مخالفت شد، اظهار کرد: می‌خواهم بدانم اولاً مسعود رضائیان در باشگاه نفت بود که بعد مدیران نفتی در این سال‌ها از مدیران گمنام برای مدیریت باشگاه صنعت نفت آبادان استفاده می‌کردند؟ دوم اینکه آیا مسعود رضائیان در آبادان بود و بعد تیم برای این فصل به این شکل بسته شد؟ تا جایی که حتی شاهد تغییرات فراوان در رأس کادر فنی این تیم بودیم.

وی ادامه داد: چرا از سرمایه بزرگی مثل مسعود رضائیان و رضائیان‌ها در استان خوزستان به درستی استفاده نمی‌شود؟ تا آنجا که هر وقت همه چیز به باد فنا رفت به یاد مسعود رضائیان‌ها می‌افتیم.

رضاییان استعفا داد تا از زیر فشار هواداران خارج شود

این پیشکسوت فوتبال خوزستان خاطرنشان کرد: در خصوص استعفای مسعود رضائیان برای من دو ذهنیت پیش آمد؛ اول اینکه آقای رضائیان با توجه به شناخت و تجربه‌ای که در باشگاه نفت دارد امیدی به هشت بازی آینده و نیز امیدی به حمایت‌های وزارت نفت و هیات مدیره از تیم ندارد و به همین دلیل به نظر من خیلی درست و بجا اقدام به استعفا می‌کند. دومین ذهنیت من این است که مسعود رضائیان با توجه به تجربه و شناختی که از نفت فعلی دارد که بدون پشتوانه و حمایت‌های مالی و معنوی امیدی به ماندن در لیگ برتر ندارد، با هماهنگی اعضای هیات مدیره اقدام به این استعفا کرد تا خود را از زیر فشار تماشاگران خارج کند. رضائیان با این استعفا برای خود زمان خریده است زیرا همان گونه که گفتم به نظر من او با هماهنگی هیات مدیره که استعفای او هیچ وقت مورد پذیرش قرار نمی‌گیرد چنین استعفایی را داد تا مردم و طرفداران نفت با این نگاه که او استعفا داده است بر او فشاری وارد کنند تا رضائیان با صبر و حوصله برای فصل آینده و حضور نفت در لیگ یک تیمی قوی و مقتدر را آماده کند.

بختیاری‌زاده خاطرنشان کرد: ای کاش تصمیم‌گیرندگان نفت آبادان که هیچ وقت مشخص نبوده چه کسانی هستند از روز اول به داشته و سرمایه‌ای مثل مسعود رضائیان به دید بهتری نگاه می‌کردند و عنان کار را به خود او می‌سپردند تا امروز در پایان فصل در این چه کنم‌های نابود کننده به یاد مسعود رضائیان نیفتیم و نباشیم.

هشدار به مربیان جوان خوزستان؛ گول نخورید!

بختیاری‌زاده درباره وضعیت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نیز گفت: باید به تمام مربیان جوان خوزستان که علاقه به حضور در لیگ برتر دارند هشدار بدهم که گول فضای موجود فعلی را نخورید. از روز گذشته تصمیم‌گیرندگان نفت مسجدسلیمان پس از اینکه مطمئن شدند دیگر امیدی به ماندن نفت در لیگ برتر نیست و از روز گذشته که مافیای فوتبال مطمئن شد دیگر نمی‌تواند با مربیان درجه چندم تحمیلی به نفت مسجدسلیمان و مردم خوزستان و مسجدسلیمان اقدامی برای این تیم داشته باشند، به یاد مربیان جوان خوزستان افتادند. از همین جا هشدار و گوشزد می‌کنم هیچ مربی خوزستان و جوان خوزستانی گول حضور در لیگ برتر و پیشنهاد نفت مسجدسلیمان را نخورد. همان‌هایی که نفت را به این روز انداختند و همان مافیای فوتبال و همان کسانی که با عوام‌فریبی نفت را به این روز کشاندند و این نفت را به روز سیاه نشاندند باید جوابگوی مردم خوزستان باشند. پس از مربیان جوان خوزستانی می‌خواهم به مدیران نفتی جواب مثبت ندهند و اجازه بدهند از همان مربیانی که از ابتدای فصل از گوشه و کنار فوتبال این کشور استفاده کردند این فصل را ادامه و به پایان برسانند و خودشان پاسخگوی طرفداران نفت باشند.

سرمربی سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خطاب به بیانیه اخیر باشگاه تراکتور مبنی بر عدم حضور در مسجدسلیمان برای بازی با تیم نفت نیز گفت: متأسفانه کسی که در دامن تیم نفت مسجدسلیمان و فوتبال خوزستان بزرگ شد و امروز به عنوان یک مدیرعامل در یک باشگاه دیگر حضور دارد، با چنین لحنی با مردم خوزستان صحبت و توهین می‌کند. در حالی که هر تیمی باید آرزو کند که بتواند پایش را در مسجدسلیمان بگذارد و هر فوتبالیستی باید افتخار کند که در زمین نفت مسجدسلیمان فوتبال بازی کند.

بختیاری‌زاده در پایان نیز با گله‌مندی از شجاعی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان، عنوان کرد: وقتی شما در یک مصاحبه عنوان می‌کنید ۴ میلیارد تومان از جیب‌تان برای این نفت هزینه کرده‌اید، زمانی که بازیکنان این صحبت‌ها را بخوانند متوجه می‌شوند این باشگاه از بیخ و بن خالی از حمایت شده است. می‌خواهم بدانم چرا باید مدیرعامل از جیب خود هزینه کند و حامیان مالی این تیم چه کسانی هستند و ای کاش صحبت‌های این چنینی صورت نمی‌گرفت تا تیشه به ریشه امیدهای نفت مسجدسلیمان زده نمی‌شد.

تاریخ انتشار خبر جمعه: ۱۹ اسفند۱۴۰۱ ساعت:۱۱:۲۴ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 37
  • 314,866
  • 1,257
  • ۴ فروردین ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه