امروز: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

روایت ویسی از چاقوکشی و عربده‌کشی در تمرین نفت آبادان!

ورزشی تاریخ انتشار: 23/07/06 بدون نظر   393 بازدید

اندازه فونت    
روایت ویسی از چاقوکشی و عربده‌کشی در تمرین نفت آبادان!

روایت ویسی از چاقوکشی و عربده‌کشی در تمرین نفت آبادان!

 سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درباره چاقوکشی و تهدید وی در محل تمرین این تیم، توضیحاتی ارائه داد.

تمرینات نفت آبادان در یکی دو روز اخیر با حواشی زیادی همراه بود. حواشی همراه با چاقوکشی، عربده کشی و تهدید عبدالله ویسی؛ اکنون این اتفاقات نیز ویسی را برای حضور مجدد در آبادان دچار تردید کرده است. او می‌گوید “زیر بار زور نمی رود و در صورتی به آبادان بر می گردد که مسئولان باشگاه این مشکل را حل کنند.”

عبدالله ویسی در گفت و گو با ایسنا در خصوص اتفاقات پیش آمده در تمرین این تیم، اظهارکرد: عده‌ای معلوم‌الحال برای سهم‌خواهی خود گاها دست به چنین کارهایی می‌زنند و در همین راستا نیز در تمرین اخیر صنعت نفت آبادان عده‌ای که نه هوادار ما بودند و نه لیدر صنعت نفت آبادان، شرایط تمرین را برهم زدند و مشکلاتی ایجاد کردند.

وی ادامه داد: خانواده یکی از بازیکنان صنعت نفت آبادان که فرزندشان پنج شش سال فقط اسمش در لیست نفت رد می‌شد و پول دریافت می‌کرد، اکنون هم به دنبال سهم‌خواهی بودند که من مقابل این موضوع ایستادم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: نکته جالب این است که این بازیکن در سال‌های اخیر حتی یک بار هم جزو لیست ۱۸ نفره نفت آبادان نبود و متأسفانه در این سال ها این بازیکن از طریق رانت زورخواهی و سهم‌خواهی خود را در لیست صنعت نفت آبادان جای داده بود.

وی افزود: با توجه به اینکه من هیچ وقت چنین کاری نکرده‌ام و نخواهم کرد، اسم این بازیکن را از لیست خارج کردم و همین باعث شد که خانواده او دست به کار غیراخلاقی بزنند. من به مردم و هواداران صنعت نفت آبادان برای سربلندی نفت آبادان قول داده‌ام و می‌خواهم بهترین‌ها را برای آن‌ها رقم بزنم و به همین دلیل زیر بار زور و انجام چنین کاری نمی‌روم.

ویسی عنوان کرد: من معتقدم در این سال‌ها با حضور این بازیکن، حق یک فوتبالیست خوب آبادانی در لیست صنعت نفت آبادان ضایع شده بود. واقعا خیلی سخت است، یک بازیکن فوتبالیست نباشد و بعد با عربده‌کشی و چاقوکشی در ترکیب یک تیم جای داشته باشد.

وی بیان کرد: سهم‌خواهی خانواده این بازیکن در حدی بود که به من می‌گفتند باید امسال به این فوتبالیست در صنعت نفت بازی هم بدهی. موضوعی که من اصلا زیر بار آن نرفتم و باعث شد عده‌ای در محل تمرین من را با چاقو و قمه دوره کنند و به من گفتند که نمی گذاریم در آبادان مربیگری کنی. البته خوشبختانه با ورود به هنگام همکارانم و تماشاگرانی که در محل تمرین بودند موضوع ختم به خیر شد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بعد از اتفاقی که رخ داد این موضوع را به مراجع ذیربط اطلاع دادیم و مسئولان باشگاه قول دادند پیگیر این موضوع  باشند. من بعد از این اتفاقات به اهواز آمدم و فردا به همراه تیم به اردوی شهرکرد می‌روم اما اگر این موضوع حل نشود من نهایتا به آبادان نخواهم رفت و هر مربی که می‌تواند زیر بار زور برود می‌تواند مسئولیت صنعت نفت آبادان را قبول کند. من در شرایطی به صنعت آبادان برمی‌گردم که این مشکلات حل شود چون من به مردم آبادان برای رقم زدن اتفاقات خوب قول داده ام و با این شرایط نمی توانم کار کنم.

وی در پایان نیز از هواداران صنعت نفت برای حمایت از صنعت نفت، قدردانی کرد.

تاریخ انتشار خبر: پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت:۱۱:۲۰ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 4
  • 317,871
  • 1,270
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه