امروز: ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان:صلاحیت ۱۰۵ نفر در استان تأیید شد

سیاسی تاریخ انتشار: 24/01/22 بدون نظر   262 بازدید

اندازه فونت    
رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان:صلاحیت ۱۰۵ نفر در استان تأیید شد

معاون  سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان از تأیید صلاحیت ۱۰۵ نفر جدید توسط شورای نگهبان از ۱۴ حوزه انتخابیه استان خوزستان خبرداد و گفت: پس از بررسی های شورای نگهبان ۱۰۵ نفر جدید تأیید صلاحیت شده و به مجموع داوطلبان اضافه شدند؛ این اتفاق در ارتقاء سطح مشارکت اثرگذار خواهد بود.

عبدالله افرازه شهاوند، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان روز دوشنبه ۲ بهمن ماه در جمع خبرنگاران پیرامون زمان تبلیغات و آمار تأیید صلاحیت شدگان جدید انتخابات اظهار داشت: یکی از اتفاقات خوبی که در قانون جدید انتخابات رقم خورد، استفاده نامزدهای انتخاباتی از ظرفیت های رسانه ای، سالن های جلسات و آمفی تئاترهای دستگاه ها بود.

وی با بیان اینکه کاندیدهای انتخابات در سه حوزه می توانند از ظرفیت های تبلیغاتی و امکانات دستگاه های دولتی، رسانه های رسمی و فضای مجازی بهره ببرند؛ خاطرنشان کرد: این امکانات ذیل هیئت استانی بررسی تبلیغات که ریاست آن را استاندار محترم بر عهده دارد، احصاء و ساماندهی می شوند تا بنا بر درخواست نامزدها طی سازو کاری عادلانه و قانونی در اختیارشان قرار گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان از راه اندازی شبکه انتخاباتی دو حوزه انتخابیه آبادان و خرمشهر خبرداد و بیان داشت: این شبکه آغاز به کار کرده است و تا زمان یک هفته ای که برای تبلیغات انتخابات در نظر گرفته شده به مسئله مشارکت، اصل انتخابات و سایر موارد مرتبط می پردازد؛ سپس با فرارسیدن ایام تبلیغات به مدت یک هفته برنامه های مدنظر نامزدها را برای عموم ارائه می کند.

افرازه شهاوند افزود: برای سایر ۱۲ حوزه انتخابیه نیز در پایان هفته جاری ” چهارشنبه” افتتاحی در صدا و سیمای مرکز استان خواهیم داشت تا سایر حوزه ها نیز از این امکان برخوردار شوند.

وی ادامه داد: کاندیدها می توانند ظرفیت هایی را که برای تبلیغات و معرفی برنامه های خود در فضای مجازی ایجاد می کنند براساس قانون در سامانه ای که ذیل ستاد انتخابات کل کشور است، اعلام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان با اشاره به استفاده از ظرفیت سالن های آمفی تئاتر، همایش و جلسات دولتی از سوی نامزدهای انتخاباتی ابراز داشت: این ظرفیت ها نهایی خواهند شد و براساس درخواست نامزدها در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

افزاره شهاوند در پایان از تأیید صلاحیت ۱۰۵ نفر جدید توسط شورای نگهبان از ۱۴ حوزه انتخابیه استان خوزستان خبرداد و گفت: پس از بررسی های شورای نگهبان ۱۰۵ نفر جدید تأیید صلاحیت شده و به مجموع داوطلبان اضافه شدند؛ این اتفاق در ارتقاء سطح مشارکت اثرگذار خواهد بود.

تاریخ انتشار خبر: دوشنبه دوم بهمن ۱۴۰۲ ساعت: ۱۲:۱۵ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 13
  • 317,642
  • 1,265
  • ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه