امروز: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

عبدالله افرازه شهاوند: همه مجریان انتخابات باید مراقب باشند هیچ اقدامی له یا علیه کاندیداها انجام ندهند

سیاسی تاریخ انتشار: 24/01/26 بدون نظر   169 بازدید

اندازه فونت    
عبدالله افرازه شهاوند: همه مجریان انتخابات باید مراقب باشند هیچ اقدامی له یا علیه کاندیداها انجام ندهند

رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: همه مجریان انتخابات باید مراقب باشند هیچ اقدامی له یا علیه کاندیداها و داوطلبان انجام ندهند. همچنین در نظر داشته باشیم ایجاد اخلال در روند برگزاری انتخابات در واقع ایجاد اخلال در حیثیت جمهوری اسلامی به شمار می‌رود و در این رابطه با هیچ متخلفی مسامحه نخواهیم کرد.

عبدالله افرازه شهاوند معاون سیاسی و اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات خوزستان روز سه شنبه ۳ دی ماه در جلسه ستاد انتخابات شوشتر و گتوند اظهار کرد: به نسبت جمعیت و به ازای هر کرسی نمایندگی مجلس تاکنون ۴۲ نفر در خوزستان پس از طی کردن روند لازم تایید صلاحیت شده و رقابت خواهند کرد که البته احتمال دارد این آمار هم تا زمان اعلام اسامی نهایی کاندیداها افزایش یابد.

وی افزود: اطلس مشارکت مردم در انتخابات بسیار اهمیت دارد و اصلی‌ترین وظیفه همه ما اتخاذ تدابیری است که منجر به افزایش مشارکت عمومی شود چرا که طبق فرمایش مقام معظم رهبری راه حل رفع مشکلات کشور انتخابات است.

رئیس ستاد انتخابات استان خوزستان در نظر گرفتن قوانین در برگزاری انتخابات را محور همه اقدامات در این این رویداد دانست و ابراز کرد: انتخابات را باید طوری برگزار کنیم که نزد خدای متعال رو سفید بوده و در اجرای آن صرفاً قانون و شرع و نه هیچ مسئله دیگری را در نظر داشته باشیم.

افرازه شهاوند با اشاره به بازدید از شوشتر و گتوند در ادامه سرکشی‌ها به حوزه‌های انتخابیه بیان کرد: در این حوزه انتخابیه آمادگی بسیار خوبی وجود دارد و کارها بر اساس فرآیند تعریف شده و طبق زمان‌بندی به صورت روان در حال انجام است. هیئت‌های اجرایی نیز پای کار هستند و با رعایت تمام موازین قانونی انشاءالله بتوانیم به ادامه امور بپردازیم.

وی گفت: همه مجریان انتخابات باید مراقب باشند هیچ اقدامی له یا علیه کاندیداها و داوطلبان انجام ندهند. همچنین در نظر داشته باشیم ایجاد اخلال در روند برگزاری انتخابات در واقع ایجاد اخلال در حیثیت جمهوری اسلامی به شمار می‌رود و در این رابطه با هیچ متخلفی مسامحه نخواهیم کرد./ بامدادخوزیان

تاریخ انتشار خبر: جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت: ۱۰:۲۵ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 56
  • 317,545
  • 1,264
  • ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه