امروز: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

آقای گیلانی چرا برخی مدیران در شوشتر و گتوند تغییر نمی کنند ؟ آیا شما برای بقای آنها بادولت یا استاندار خوزستان بسته ای ؟!

سیاسی تاریخ انتشار: 22/01/15 بدون نظر   743 بازدید

اندازه فونت    
آقای گیلانی چرا برخی مدیران در شوشتر و گتوند تغییر نمی کنند ؟ آیا شما برای بقای آنها بادولت یا استاندار خوزستان بسته ای ؟!

آقای گیلانی چرا برخی مدیران در شوشتر و گتوند تغییر نمی کنند ؟ آیا شما برای بقای آنها بادولت یا استاندار خوزستان بسته ای ؟!

مدتی است سهراب گیلانی در منطقه بسیار فعال شده است او در عقیلی و در حین ورود امیکرون به کشور در جلسه ای باصفوف بهم فشرده شرکت می کند. وحتی در شوشتر ودر نهادهاش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان را به جلسه دعوت می کند سپس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری را به نهادش هدایت می کند و باعث اعتراض رسانه ها به مسأله می شودو دیروز جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ با مدیرکل منابع طبیعی خوزستان و درگتوند جلسه برگزار می کند و…اینکه برگزاری جلسات اینچنینی خروجی مثبتی برای منطقه دارد یاخیر در آینده مشخص می شود. امانماینده شوشتروگتوند با این جلسات و گرفتن تصاویر و کلیپ سعی دارد به جامعه امروز شوشتروگتوند القا نماید که نماینده ای فعال است! علاوه براین تصاویر را نگه می دارد تا در روزهای منتهی به انتخابات و موسم تبلیغات انتخاباتی آنها را رو کند البته اگر تایید صلاحیت شود!

اصولاً حضوربرخی مدیران کل در نهاد نماینده شوشتروگتوند علاوه بر تضعیف دولت و دستگاه اجرایی ذهن نگارنده را به سمت عدم تغییر برخی مدیران در گتوند و شوشتر هدایت می کند و سوال اینجاست ؟ براستی چرا نماینده شوشتروگتوند جلسه ای با بهورزان برگزار نمی کند و دلیل عدم پرداخت مطالبات آنها توسط مدیران مورد وثوقش در دانشکده علوم پزشکی را جویا نمی شود؟ آیا صحت دارد نماینده مردم برای ابقای مدیریت دانشکده علوم پزشکی شوشتر مانند جریان فرهاد ابول نژادیان که بقول خودش با وزیر بسته است اینبار قطعی برای بقای مدیران فعلی دانشکده علوم پزشکی شوشتر بسته است ؟ در صورت صحت این مسأله آیا بقای مدیران دستگاه‌های اجرایی در شوشتروگتوند در حیطه وظایف و اختیارات نماینده محترم قرار دارد؟ و سوال دیگر اینکه چرا بعد از تغییر دولت مدیرانی نظیر فرماندار گتوند تغییر نکرده است؟ آیا شما با استاندار خوزستان در این زمینه بسته ای ؟ وچرا برخی مدیران ادارات که از طیف وابسته به شما محسوب می شوند تاکنون در شوشتروگتوند تغییر نکرده اند؟ و آیااین مدیران دچار نوعی دوگانگی در سطح منطقه نمی شوند که باید ازنماینده عالی دولت در شوشتروگتوند تبعیت می کنندیا ازشما؟

این سوالات سوالاتی است که روزانه خبرنگاران در مواجهه با مردم و با آن روبرو هستند و ما خبرنگاران پاسخی برای آن نداریم که به شهروندان بدهیم و شما که وکالت این مردم را برعهده گرفته اید باید پاسخگو ی شهروندان باشید هرچند مردم ازشما در شوشتر فاصله گرفتند و به همین دلیل سعی دارید با جلسات متعدد در گتوند فاصله مردم شوشتر بویژه جامعه اکثریت را به دست فراموشی بسپارید تا ۶ ماه مانده به انتخابات دوباره ضربتی فکری به حال این مسأله نمایید بعنوان نمونه شاید در روزهای منتهی به انتخابات سراغ بهورزان بروید و با گرفتن عکس سلفی از آنها استقبال کنید تا البوم تصاویرتان برای انتخابات آینده کامل شود .

یادداشت روز سعیدبساک فعال رسانه

تاریخ انتشار شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ ساعت : ۱۱:۲۲ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 48
  • 317,755
  • 1,267
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه