امروز: ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

جابجایی ایستگاه‌های تاکسی شهرهای اطراف از هسته مرکزی شوشتر ظرف مدت یک هفته

ترافیک تاریخ انتشار: 22/01/02 بدون نظر   1021 بازدید

اندازه فونت    
جابجایی ایستگاه‌های تاکسی شهرهای اطراف از هسته مرکزی شوشتر ظرف مدت یک هفته

جابجایی ایستگاه‌های تاکسی شهرهای اطراف از هسته مرکزی شوشتر ظرف مدت یک هفته

سرپرست فرمانداری شوشترگفت:موضوع مطالعات جابجایی ایستگاه‌های تاکسی شهرهای اطراف از هسته مرکزی شوشتر به منظور کاهش بار ترافیکی باید سریع‌تر و ظرف مدت یک هفته توسط سازمان حمل و نقل انجام شود

حجت اله دهدشتی روز شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ودر جلسه شورای ترافیک شهرستان شوشتر اظهار داشت :نظم ترافیکی و انضباط شهری در شوشتر باید برای رفاه مردم عزیز و همچنین حضور و گردش مسافران خصوصاً در پایان هفته‌ها ارتقا یابد، چرا که این شهر دارای جاذبه‌های بسیار بوده و گردشگر پذیر است.

 دهدشتی گفت: موضوع مطالعات جابجایی ایستگاه‌های تاکسی شهرهای اطراف از هسته مرکزی شوشتر به منظور کاهش بار ترافیکی باید سریع‌تر و ظرف مدت یک هفته توسط سازمان حمل و نقل انجام شده و ضمن پیشنهاد محل انتقال این ایستگاه‌ها، نتیجه آن به فرمانداری ارسال گردد.

وی افزود: کسب رضایت مردم در خصوص نظم بخشیدن به ایستگاه‌های تاکسی برای ما مهم است و البته در این خصوص باید ساماندهی وضعیت و نه کار سلبی مدنظر باشد.

وی با اشاره به اهمیت نصب دوربین‌های ترافیکی در سطح شهر، بیان کرد: شهرداری برای موضوع نصب دوربین‌های ترافیکی باید مصوبات گذشته در این خصوص را جدی‌تر دنبال کرده و زیرساخت‌های آن را فراهم کند. در این رابطه پیگیری‌هایی برای تامین اعتبار جهت تهیه و نصب دوربین هم در حال انجام است.

سرپرست فرمانداری شوشتر ابراز کرد: برخی موارد مانند رنگ‌آمیزی و نصب علائم برای مشخص بودن سرعت‌کاه‌ها، تقویت روشنایی میدان امام حسین (ع) و موضوع تهیه طرح ترافیکی برای انتهای بلوار کوی نیرو باید با سرعت بیشتری انجام شود چرا که مورد مطالبه مردم است.

وی گفت: با توجه به پیش‌رو بودن نوروز و در صورت کاهشی بودن روند شیوع کرونا، احتمالاً با افزایش مسافر و گردشگر نسبت به سال‌های گذشته روبرو خواهیم بود، بنابراین دستگاه‌های مربوطه نسبت به ایمن‌سازی جاده‌های حوزه شهرستان برای جلب آسایش مردم و میهمانان اهتمام ویژه‌ای داشته باشند./ بامدادخوزیان

تاریخ انتشار خبر یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ ساعت: ۰۰:۱۱ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 34
  • 317,309
  • 1,264
  • ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه