امروز: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳

رییس هیأت فوتبال خوزستان کجاست؟

ورزشی تاریخ انتشار: 23/06/16 بدون نظر   339 بازدید

اندازه فونت    
رییس هیأت فوتبال خوزستان کجاست؟

رئیس هیأت فوتبال خوزستان کجاست؟

پس از انتخاب مجدد عبدالکاظم طالقانی به عنوان رئیس هیأت فوتبال خوزستان، وی در بسیاری از محافل و مجامع عمومی غایب است.

 در ابتدای مهرماه گذشته، در حالی که اهالی فوتبال خوزستان سرمست از پایان تصدی‌گری افراد بیگانه با فوتبال در مرکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی این رشته در استان بودند، ناگهان شایعاتی در محافل مجازی خبر از حضور مدیران دوباره به قدرت رسیده فدراسیون فوتبال در اهواز می‌داد که نتیجه آن، انتخاب مجدد عبدالکاظم طالقانی به عنوان رئیس هیأت فوتبال خوزستان بود!

پس از روی کار آمدن مجدد طالقانی در مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال خوزستان، وی در بسیاری از موارد لزومی نمی‌بیند که به عنوان متولی فوتبال خوزستان، در برخی محافل و اماکن حضور یابد.

بر اساس بررسی‌های خبرنگار فارس، رئیس هیأت فوتبال خوزستان در جلسات مختلف، شورای تأمین، نشست‌های بررسی مشکلات باشگاه‌ها، مسابقات مهم تیم‌های باشگاهی خوزستان از جمله تیم‌های لیگ برتری، حتی در روزی که استقلال خوزستان در میان اتحاد مردم و مسئولان در ورزشگاه غدیر اهواز به لیگ برتر صعود کرد، غایب بوده است.

در حال حاضر نیز که زمزمه واگذاری امتیاز چند تیم فوتبال در استان خوزستان به‌گوش می‌رسد، باز هم خبری از متولی فوتبال استان و اظهار نظری در قامت حافظ منافع تیم‌های خوزستان در دست نیست.

کشتی به گل نشسته فوتبال خوزستان، در حال حاضر به دست چنین مدیرانی اداره می‌شود که نه انگیزه‌ای برای کار کردن دارند و نه پیشینه‌ای در این فوتبال را صاحب هستند و نه برای اهالی این ورزش، ارزشی قائل می‌شوند.

اضمحلال اماکن ملی ورزشی در استان خوزستان همچون ورزشگاه غدیر و تختی اهواز، تختی آبادان، نفت و گاز اروندان خرمشهر، بیداد فقدان امکانات در تیم‌های ورزشی، افول استعداد و فرآیند کشف نبوغ در فوتبال خوزستان، به حاشیه راندن مربیان و پیشکسوتان کاربلد و دغدغه‌مند، نامشخص بودن تراز مالی و آورده‌های مادی هیأت فوتبال خوزستان و واگذاری غیر عادی و ممتد امتیاز تیم‌های فوتبال، از چالش‌های فعلی فوتبال خوزستان است که نیازمندپیگیری از سوی متولیان این رشته در استان به شمار می‌رود./ فارس

تاریخ انتشار خبر جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت: ۱۷:۴۸ دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 8
  • 317,875
  • 1,270
  • ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه