امروز: ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

امنيت از دستاوردهاي بزرگ انقلاب اسلامي است

دسته‌بندی نشده تاریخ انتشار: 24/01/28 بدون نظر   134 بازدید

اندازه فونت    
امنيت از دستاوردهاي بزرگ انقلاب اسلامي است

جانشين معاون هماهنگ کننده فراجا گفت: بعد از گذشت چهل و اندي سال از انقلاب اسلامي امنيت به عنوان يکي از مهمترين دستاوردهاي مهم و اثرگذار انتظامي در کشور و استان خوزستان بوده و آن هم به خاطر فداکاري و ايثارگري هايي است که شهداي عزيز داشتند.

سردار “محمد شرفي ” در حاشيه برگزاري اجلاسيه ۶۲۲ شهيد انتظامي استان خوزستان و در جمع خبرنگاران گفت: گرامي مي داريم ياد شهداي ۸ سال دفاع مقدس و شهداي مظلوم امنيت، شهداي عزيز استان خوزستان را که در راستاي تامين نظم و امنيت و حراست از مرزهاي کشور در اين استان جان عزيز خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و با تقديم خون خودشان امنيت را براي استان زرخيز خوزستان ارمغان آوردند.

وي افزود:پيامي که همه شهدا براي ما و همه مردم عزيزکشور دارند اين است که هميشه در راستاي تامين نظم و امنيت، ايجاد فضايي امن و آرام براي آحاد جامعه بکوشيم.

جانشين معاون هماهنگ کننده فراجا اظهار داشت: همکاران بنده رهروان همه شهداي گرانقدر انتظامي و شهداي ۸ دفاع مقدس هستند لذا من گرامي مي‌دارم ياد و خاطره همه شهداي گرانقدر را و تشکر مي‌کنم از همه خانواده‌هاي معظم شهدا که با صبوري خودشان با آگاهي و بصيرت و ايستادگي و پايداري در راه آرمان‌هاي حضرت امام راحل توانستند فضاي بسيار خوبي را در استان خوزستان ايجاد کنند.

وي تصريح کرد: بعد از گذشت چهل و اندي سال از انقلاب اسلامي امنيت به عنوان يکي از مهمترين دستاوردهاي مهم و اثرگذار انتظامي در کشور و استان خوزستان بوده و آن هم به خاطر فداکاري و ايثارگري هايي است که شهداي عزيز داشتند.

سردار شرفي در خصوص استان خوزستان بيان داشت: استان خوزستان با توجه به شرايط خاص و پيچيدگي اجتماعي خود يک استان خاص است و همکاران بنده در جهت حفظ امنيت آن تا پاي جان و آخرين قطره خون خود فداکاري مي‌کنند.

تاریخ انتشار خبر: یکشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۵۳دقیقه

مطالب مرتبط

نظر شما

  • لطفاً از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
  • از ارسال دیدگاه های تکراری ، توهین به دیگران و ارسال متن های طولانی و اسپم خودداری نمایید.
  • از کلمات و اصطلاحاتی که محتوای نامناسب و توهین آمیز دارند در دیدگاه خود استفاده نکنید.
  • اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
آمار بازدید سایت
  • 81
  • 317,570
  • 1,265
  • ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
رفتن به ابتدای صفحه